شناسهٔ خبر: 67323715 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس شورای شهر اصفهان:

انتخابات هشتم تیرماه از نظر حضور مردم دشمن کورکُن باشد

اصفهان-رئیس شورای شهر اصفهان گفت: چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در روز هشتم تیر ماه از نظر حضور مردم دشمن کورکُن باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نورصالحی صبح یکشنبه در نطق پیش از دستور صد و سی و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر اظهار کرد: جشن‌های مردمی ایام دهه ولایت، امسال با شور و نشاط ویژه‌ای در جای جای شهر در حال انجام است و طبق گزارشی که داده شد بیش از ۷۰۰ برنامه به همت مدیریت شهری در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه امیدواریم این جشن‌ها همواره رنگ و بوی مردمی داشته باشد و حضور عموم شهروندان را در این مراسم‌ها شاهد باشیم، افزود: از همه هیأت‌ها و مجموعه‌های مردمی که اقدام به برگزاری این جشن‌ها کردند تشکر می‌کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک قهرمانی تیم فوتبال سپاهان در جام حذفی باشگاه‌های کشور بیان کرد: سپاهان با قهرمانی در جام حذفی پس از چند سال موجب شور و نشاط هواداران فوتبال در شهر اصفهان شد و به همه کسانی که در رسیدن به این موفقیت تلاش کردند تشکر می‌کنیم.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو ادامه داد: جمعه هشتم تیرماه شاهد اتفاقی بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی خواهیم بود و امیدواریم با حضور پرشور مردم شاهد مشارکت حداکثری باشیم. نامزدهای انتخابات نیز در تلاش برای جذب مشارکت حداکثری مردم هستند و ان شاء الله چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از نظر حضور مردم دشمن کورکن باشد.

نورصالحی بیان کرد: مردم بیش از قبل نسبت به حضور در انتخابات احساس تکلیف دارند، ما نیز به عنوان کسانی که انتخاب کننده هستیم وظیفه داریم که بررسی کنیم چه کسی در شرایط فعلی می‌تواند فاصله بین مردم و دولت را کاهش دهد. با فداکاری و ایثار شهید رئیسی این فاصله رو به ترمیم و کاهش بود و مردم به این امیدواری رسیده بودند که مسؤولی آن‌ها را درک می‌کند، اکنون نیز مردم به دنبال این هستند که فردی را انتخاب کنند که درصدد حل مشکلات مردم باشد و شعارزده و جناح زده نباشد.

وی تصریح کرد: کسانی که در کل ۴۵ سال بعد از انقلاب در مسئولیت‌های ریز و درشت در نظام بودند گاهی در تبلیغات خود به شکلی صحبت می‌کنند که گویا در این کشور نبودند، آن‌ها یک سری حرف‌های نشدنی می‌زنند اما مردم فریب نخواهند خورد و به سمت کسی می‌روند که در جهت حل مشکلات مردم قدم برمی‌دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه امیدواریم دولتی انقلابی و مردم شکل بگیرند، گفت: به سبب این هم راستایی مشکلات کشور نیز ان شاء الله رو به حل شدن خواهد رفت تا دشمنان این کشور نیز مأیوس شوند.

نظر شما