شناسهٔ خبر: 67322835 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

پیام مدیرکل بهزیستی کردستان به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه

مدیرکل بهزیستی استان کردستان ، طی پیامی با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله دکتر شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش، هفته قوه قضائیه را به همه تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

گزارش روابط عمومی بهزیستی کردستان ؛ در متن پیام حسین رسولی آمده است:

هفته اول تیر ماه یادآور سالروز فاجعه جانسوز و دردناک شهادت شهید دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران گرانقدر انقلاب اسلامی است که بنا به تجلیل از معمار بزرگ دستگاه قضایی کشور، هفته قوه قضائیه نامگذاری شده است.

قوه قضاییه از مهم‌ترین ارکان نظام اسلامی است ، این قوه همواره با اقتدار و رعایت موازین قسط و عدل اسلامی در راستای تحقق عدالت در جامعه حرکت کرده و با پاسداری از قانون اساسی و سرلوحه قرار دادن رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مسئولیت خطیر و حساسی را در پشتیبانی از حقوق فردی و اجتماعی و تحقق بخشیدن به عدالت عهده‌دار است.

نامگذاری یکم تا هفتم تیر به نام هفته قوه قضائیه، فرصتی مغتنم برای تکریم خادمان و تلاش گران خدوم و متعهد عرصه قضا و عدالت گستری و پاسداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام این عرصه و نشان از اهمیت جایگاه قضا در جمهوری اسلامی دارد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید گرانقدر دکتر بهشتی (ره) ، یاران باوفایش و شهید دکتر محمدعلی فیاض بخش بنیانگذار سازمان بهزیستی ، هفته قوه قضائیه را به مجموعه متعهد و خدوم این قوه به ویژه همه مسئولان قضایی، قضات، دادیاران، دادرسان و کارکنان شاغل در دستگاه قضایی استان تبریک و تهنیت عرض نموده، موفقیت و تاییدات الهی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را برای همه عزیزان آرزومندم.

حسین رسولی مدیرکل بهزیستی استان کردستان 

نظر شما