شناسهٔ خبر: 67983443 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: جوان | لینک خبر

سال تحصیلی آینده  با افتتاح مدارس جدید آغاز می‌شود

روزنامه جوان

فرهاد فرهودی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در جلسه شورای اداری اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان که با حضور همکاران این اداره کل برگزار شد، با اشاره به اینکه لبخند شادی دانش‌آموزان اصلی‌ترین هدف ماست

صاحب‌خبر -

جوان آنلاین: مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی ضمن تأکید بر مدارس افتتاحی برای سال تحصیلی جدید گفت: یک مهر باشکوه در سال تحصیلی آینده خواهیم داشت. 
فرهاد فرهودی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در جلسه شورای اداری اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان که با حضور همکاران این اداره کل برگزار شد، با اشاره به اینکه لبخند شادی دانش‌آموزان اصلی‌ترین هدف ماست، گفت: از امروز ۵۲ روز تا یک مهر و شروع مدارس باقی مانده است و ما گام‌های بزرگی را در راستای افزایش فضا‌های آموزشی استاندارد در استان برداشته‌ایم و در هفته دولت شاهد افتتاح پروژه‌های کلانی در سطح استان خواهیم بود. 
وی ضمن تأکید بر رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت در زمینه بررسی نامه‌ها و جوابگویی به آنان و حضور و غیاب همکاران گفت: از امروز در راستای برگزاری هرچه باشکوه یک مهر سال تحصیلی جدید، باید شبانه‌روزی مشغول فعالیت باشیم، بنابراین از این رو رعایت نظم در امور محوله در راستای تأمین آینده آینده‌سازان جمهوری اسلامی بسیار مهم است و مطمئن هستیم تا بیش از گذشته موارد مطروحه را رعایت کنید. این مسئول اظهار داشت: ما کارکنان و خادمان اداره کل نوسازی مدارس استان، در قبال دانش‌آموزان و در حوزه مدرسه سازی وظیفه داریم و امیدواریم امسال نیز همانند سال‌های گذشته و حتی بهتر از آن‌ها شاهد اتفاقات خوبی در نظام آموزشی کشور و آذربایجان شرقی باشیم. 
مدیرکل نوسازی مدارس استان خطاب به سرناظران و ناظران این اداره کل گفت: کمتر از دو ماه تا اول مهر و بازگشایی مدارس باقی مانده است و امیدواریم با تلاش مضاعف و بازدید‌های شبانه روزی شما از پروژه‌های احداثی، یک مهر باشکوهی را رقم بزنیم. 
فرهودی در ادامه نیز خطاب به واحد روابط عمومی ضمن تقدیر از زحمات این واحد به عنوان دبیر افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های آموزشی در استان گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی دقیق واحد روابط عمومی به عنوان دبیر افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های آموزشی آذربایجان شرقی و هماهنگی با فرمانداران و رؤسای آموزش و پرورش نواحی و مناطق شاهد افتتاح‌های منظم و در شأن استان باشیم. 
فرهودی با تشکر ویژه از کارکنان واحد تجهیزات آموزشی گفت: در دو سال اخیر با انجام رژه کاروان تجهیزات توانستیم با توزیع عادلانه و رعایت عدالت آموزشی بر اساس ضریب محرومیت، تجهیزات را میان مناطق و نواحی آموزش و پرورش تقسیم کنیم که هیچ اعتراضی شامل اداره کل نوسازی مدارس نگردد. وی بر اهمیت طرح شهید عجمیان (طرح تعمیراتی مدارس)، تأکید کرد و گفت: امیدواریم با همکاری گروه‌های جهادی و با اجرای این طرح در ۱۲ منطقه آموزشی محروم در استان شاهد پیشرفت چشمگیری در وضعیت مدارس مناطق محروم باشیم.

نظر شما