شناسهٔ خبر: 67322796 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ ملت‌های والیبال؛

سرمربی تیم ملی آلمان: ایرانی‌ها مثل قبل نبودند

تهران - ایرنا - سرمربی تیم ملی والیبال آلمان درباره مسابقه با ایران، گفت: این بازی از نظر روانی برای هر دو تیم خیلی سخت بود، چون آخرین مسابقه دو تیم در لیگ ملت‌ها بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم ملی والیبال ایران امروز (یکشنبه) در آخرین مسابقه خود در مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ در شهر مانیل فیلیپین به مصاف آلمان رفت و سه بر صفر نتیجه را واگذار کرد.

میخائیل وینیارسکی سرمربی تیم ملی والیبال آلمان درباره این مسابقه گفت: این بازی از نظر روانی برای هر دو تیم خیلی سخت بود، چون هم آلمان و هم ایران می‌دانستیم که این بازی آخرمان است. خیلی خوشحالم که سه بر صفر پیروز شدیم و پیروزی مهمی است.

وی درباره عملکرد تیم ایران مقابل آلمان، اظهار داشت: باور دارم که ایرانی‌ها مثل قبل بازی نکردند. می‌توانستید ببینید که آن‌ها خسته بودند چرا که در این هفته دو مسابقه را خیلی نزدیک بازی کردند. اما من حواسم بیشتر به تیم خودم است و خوشحالم که پیروز شدیم.

سرمربی تیم والیبال آلمان درپاسخ به پرسشی درباره میزان آمادگی این تیم برای حضور در المپیک پاریس تصریح کرد: می‌دانید که لیگ ملت‌ها برای آلمان حکم کسب آمادگی برای المپیک را داشت. هنوز یک ماه فرصت داریم و به نظرم همه چیز در مسیر درستی است.

سرمربی تیم ملی آلمان: ایرانی‌ها مثل قبل نبودند

زینگر: همیشه بازی کردن مقابل ایران سخت است

جولیان زینگر لیبروی تیم ملی والیبال آلمان نیز گفت: بازی سختی بود. تیم ما در بازی ماند در حالی که ایران فشار زیادی با سرویس به ما وارد می‌کرد. دریافت‌های خودمان را نگه داشتیم و در دفاع روی تور و دفاع داخل میدان عملکرد خوبی داشتیم.

وی افزود: ایران تیم واقعا خوبی است و قدرت خوبی در حملات دارد. همچنین قدرت خوبی در خط سرویس دارد و همیشه بازی کردن مقابل این تیم سخت است.

تیم ملی والیبال ایران در ششمین دوره لیگ ملت‌ها موفق به شکست آمریکا و هلند شد و در ۱۰ دیدار دیگر نتیجه را واگذار کرد.

نظر شما