شناسهٔ خبر: 67322669 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مناف هاشمی: پیش‌بینی مدال نمی‌کنیم تا به ورزشکاران فشار نیاوریم/ لباس کاروان ایران آماده است

آتنا خلیلی

دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: در مورد مدال‌ها پیش بینی‌ای نمی‌کنیم تا به ورزشکاران فشار نیاوریم و هر زمان روسای فدراسیون‌ها خواستند خودشان بگویند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، مناف هاشمی در حاشیه مراسم بزرگداشت روز المپیک در جمع خبرنگاران بیان کرد: امروز سوم تیر و روز المپیک است که در سراسر جهان جشن گرفته می‌شود. در آستانه المپیک پاریس هستیم و این جشن رنگ و بوی دیگری دارد و همه کشورها تلاش چندساله خود را به المپیک می‌برند. امیدوارم نتایج خوبی در المپیک پاریس بگیرند.

او ادامه داد: ۳۷ سهمیه داشتیم و فکر می‌کنم سه تا چهار سهمیه دیگر بگیریم. شاید کمی مانند دوره قبل نباشد اما امیدوارم از لحاظ نتیجه، شادی و نشاط را برای مردم ایران به ارمغان آوریم.

او درباره پیش‌بینی کمیته ملی المپیک از تعداد مدال‌های ایران در المپیک پاریس گفت: از روز اول اعلام کردیم که پیش‌بینی‌ها را نمی‌گوییم تا فشار روانی به ورزشکاران وارد نشود و هر زمان روسای فدراسیون‌ها خواستند خودشان اعلام کنند. تنها پیش‌بینی ما در مورد تعداد سهمیه بود که گفتیم پیش‌بینی می‌کنیم به عدد ۴۰ برسد و در حال حاضر نزدیک به آن هستیم.

هاشمی در پاسخ به این پرسش که اکثر کشورها لباس‌های خود را رونمایی کردند. چرا هیچ خبری از لباس کاروان ایران نیست، گفت: در بازی‌های آسیایی هانگ‌ژو دیدید که بهترین لباس انتخاب شد و ایرادی نبود. برای المپیک پاریس هم کار کارشناسی انجام شده و بهترین نخبگان در این زمینه نظر دادند. همه کارها انجام شده و بهترین را انتخاب کردیم. تشخیص رونمایی از لباس با نظر هیات اجرایی است و هر زمان صلاح بدانند، مراسم رونمایی انجام می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما