شناسهٔ خبر: 67321802 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

اسکافی: شناسایی برترین گیمر‌ها مهم‌ترین هدف راه‌اندازی گیم‌سنتر بانوان بود

رئیس اتحادیه صنف محصولات فرهنگی، بازی و سرگرمی مشهد گفت: استقبال بانوان از این مجموعه رضایت‌بخش بود و ایجاد این گیم‌سنتر بستر خوبی برای شناسایی گیمر‌های بانوان در کشور است. رئیس اتحادیه صنف محصولات فرهنگی، بازی و سرگرمی مشهد گفت: استقبال بانوان از این مجموعه رضایت‌بخش بود و ایجاد این گیم‌سنتر بستر خوبی برای شناسایی گیمر‌های بانوان در کشور است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار علم و فناوری خبرگزاری برنا؛ سجاد اسکافی، رئیس اتحادیه صنف محصولات فرهنگی، بازی و سرگرمی مشهد  در گقتگو با برنا درباره راه‌اندازی گیم‌سنتر ویژه بانوان در مشهد گفت: این گیم‌سنتر اولین مجموعه بازی و سرگرمی در صنعت بازی ویژه بانوان است که با استقبال بی‌سابقه آن‌ها روبه‌رو شد، چرا که وجود چنین مجموعه‌های علاوه بر ایجاد نشاط اجتماعی، منجر به پرورش بانوان گیمر و درآمدزایی هم از طریق صنعت گیم می‌شود.

اسکافی اظهار داشت: همانطور که گفتم استقبال از این گیم‌سنتر بسیار خوب و هدف ما علاوه بر ایجاد سرگرمی برای بانوان، شناسایی بانوان گیمر از طریق این گیم‌سنتر بود و همه بازی‌های ارائه شده دارای مجوز از بنیاد ملی بازی‌ه‌های رایانه‌ای است و دارای رده سنی هستند.

اسکافی: شناسایی برترین گیمر‌ها مهم‌ترین هدف راه‌اندازی گیم‌سنتر بانوان بود
وی در ادامه از اهداف راه‌اندازی این مجموعه بازی گفت: تا به حال مجموعه بازی مخصوص بانوان که هم شامل بازی‌های رایانه‌ای و هم شامل بازی‌های فکری باشد، در مشهد وجود نداشت و قشر خانم جامعه برای انجام برخی از بازی‌ها در ماکان‌هایی که آقایان حضور داشتند، راحت نبودند بنابراین تاسیس چنین مجموعه‌هایی اتفاق مثبتی بود تا این نیاز بانوان برطرف شود.

<div id="video-display-embed-code_12468392" ><script type="text/JavaScript" src="https://borna.news/fa/news/play/embed/2109023/12468392?width=400&height=300"></script></div>

رئیس اتحادیه صنف محصولات فرهنگی، بازی و سرگرمی مشهد اضافه کرد: این مجموعه شامل بازی‌های فکری و هم بازی‌های رایانه‌ای و به اصطلاح کنسول‌دار از جمله پلی استیشن ۴ و ۵ و ایکس باکس می‌شود، علاوه بر این تعداد زیادی بازی فکری هم وجود دارد تا بانوان ساعاتی خوبی را در این مجموعه سپری کنند.

<div id="video-display-embed-code_12469519" ><script type="text/JavaScript" src="https://borna.news/fa/news/play/embed/2109023/12469519?width=400&height=300"></script></div>

وی افزود: این مجموعه شامل ۲ طبقه مجزا است که طبقه همکف آن بازی‌های رایانه‌ای را در برمی‌گیرد و طبقه اول شامل بازی‌های فکری و کافی‌شاپ می‌شود.

اسکافی در پایان خبر از ساخت مجموعه دیگری را داد و بیان کرد: ظرف ۲ ماه آینده گیم‌نت تخصصی که فقط بازی‌های کامپیوتری را دربرمی‌گیرد راه‌اندازی می‌شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما