شناسهٔ خبر: 67321799 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

استاندار گلستان

گلستان برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات آماده است

علی محمد زنگانه صبح امروز رگزاری انتخابات خبر داد و گفت: بیش از هزار شعب اخذ رأی در گلستان فعال خواهد شد که از این تعداد هزار و ۲۱۲ شعبه ثابت و ۳۰۳ شعبه سیار و جمعا هزار و ۵۱۵ شعبه آرای مردم را جمع آوری می‌کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرآنلاین استاندار گلستان با تاکید بر اینکه در برگزاری انتخابات مجلس، استان گلستان رتبه سوم نرخ مشارکت مردمی را داشته است، افزود: این مشارکت حاکی از رضایت مردم استان از خدمات دولت بوده است و با شناختی که از مردم استان دارم پیش‌بینی می‌کنم در انتخابات پیش رو نیز این حمایت از نظام به طور حتم تکرار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ما به دنبال رئیس جمهور فعال، پرکار، آگاه، معتقد به مبانی نظام همچون شهید رئیسی هستیم.

زنگانه با اشاره به اینکه اکنون کشور به لحاظ شرایط بین المللی در موقعیت بسیار حساس و پیچیده‌ای قرار دارد، گفت: مردم با حضور پرشور و انتخاب درست می‌توانند بسیار تأثیرگذار باشند و دیپلماسی از سر عزت کشور در ۳۳ ماه گذشته باید در آینده نیز تکرار و تقویت شود.

استاندار گلستان با بیان‌ اینکه تاکنون چهار نامزد انتخابات ریاست جمهوری ستادهای خود را در استان فعال کرده‌اند، گفت: تا پایان وقت امروز هم دفتر یک نامزد دیگر فعالیتش را در گلستان آغاز خواهد کرد.

وی افزود: تا این لحظه هر ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری نماینده خود را در استان معرفی کرده‌اند و چهار ستاد مرکزی هم به صورت رسمی دایر شده است و یک ستاد هم تا پایان وقت امروز فعال خواهد شد.

زنگانه با تاکید بر اینکه ستادهای انتخاباتی نامزدها و اعضای فعال در آنها باید حریم اخلاق را هم در فضای مجازی و حقیقی رعایت کنند، گفت: صحنه انتخاب باید صحنه عزت و حماسه مبتنی بر رعایت قانون و اخلاق باشد و امیدوارم هیچ تخلف و بی‌اخلاقی در این حوزه ها رخ ندهد.

وی با اشاره به اینکه مشارکت مردم در انتخابات‌های ایران‌ با دیگر کشورها قابل مقایسه نیست، افزود: همواره حضور پر شور مردم پای‌بندی آنان به جمهوری اسلامی را ثابت کرده است.

استاندار گلستان بیان کرد: به جایگاه قومیت‌ها در هیأت‌های اجرایی و نظارت توجه ویژه‌ای شده است و البته در انتصابات استان در بخش مدیران نیز همواره توجه ویژه‌ای به قومیت‌ها داشته‌ایم.

زنگانه از برگزاری نشست‌های نمایندگان نامزدها با اصحاب رسانه خبر داد و گفت: از فردا، نمایندگان نامزدها در استان با حضور اصحاب رسانه نشست خواهند داشت و به تشریح برنامه‌های نامزدها می‌پردازند که امید است رسانه‌ها به فرهنگ‌سازی بهتر انتخابات در جامعه کمک کنند تا شاهد انتخابات پرشور، با مشارکت بالا در استان باشیم.

46

نظر شما