شناسهٔ خبر: 67321705 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

متوسط پیشرفت پروژه‌های مسکن ملی در زنجان ۷۰ درصد است

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: متوسط پیشرفت پروژه‌های مسکن ملی در زنجان ۷۰ درصد است.

صاحب‌خبر -

جعفر قزوینیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: سهمیه استان زنجان از بابت ساخت مسکن ملی قریب به ۷۰ هزار واحد مسکونی در شهر و روستاهاست.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد ۴۸ هزار و ۱۱۲ واحد شهری و ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی است، اضافه کرد: تاکنون بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان تخصیص پروژه شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های در دست اجرا بیش از ۷۰ درصد است، اضافه کرد: همچنین برخی پروژه‌ها بیش از ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

قزوینیان با اشاره به موضوعات مطرح شده از سوی متقاضیان در ارتباط با قیمت مسکن ملی در نقاط مختلف استان گفت: قیمت تمام‌شده پروژه‌های نهضت ملی مسکن متفاوت است و بسته به زمان اخذ پروانه ساختمانی، شروع پروژه، مشخصات بلوک‌ها و واحدهای پروژه شامل تعداد طبقات و متراژ مشاعات متفاوت است.

وی با اشاره به اینکه ارزیابی هفتگی از میزان پیشرفت پروژه‌های مسکن ملی انجام می‌شود، اضافه کرد: طبق پیش‌بینی صورت گرفته از خرداد سال‌جاری تا خرداد سال آینده تعداد قابل توجهی یا حجم زیادی از واحدهای مسکونی به متقاضیان در استان واگذار خواهد شد.

نظر شما