شناسهٔ خبر: 67321566 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

اعلام برگزیدگان نخستین مهرواره ی ساخت پادکست صوتی «شنوندگان عزیز...» در کانون خوزستان

در آستانه ی عید سعید غدیر خم برگزیدگان نخستین مهرواره ی ساخت پادکست صوتی «شنوندگان عزیز...» در کانون خوزستان معرفی شدند .

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی کانون خوزستان ، واحد آفرینش های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان همزمان با دهه ی امامت و ولایت و در آستانه ی عید سعید غدیر خم، برگزیدگان نخستین مهرواره ی ساخت پادکست صوتی «شنوندگان عزیز...» را معرفی کرد.

بر اساس این گزارش پس از بررسی آثار پادکست ارسال شده به دبیرخانه این مهرواره، در بخش نوجوان، فاطمه زهرا جعفریان از بهبهان عضو مکاتبه ای ، زهرا یدوعی از منیوحی و عسل فریح زاده از کارون، عنوان برگزیده این مهرواره را کسب کردند. همچنین ترنم تقوی عضو بخش مکاتبه ای و مرکز شماره 4 اهواز، سام فرزان فر از مرکز ۲ اندیمشک و بهار بناری زاده از باغملک، به عنوان شایسته تقدیر بخش نوجوان این مهرواره معرفی شدند. در ادامه ، پردیس آزادی از بندر امام خمینی (ره) ، محمدرضا عریضاوی از مرکز یک خرمشهر و تیارا آبشوری از مسجدسلیمان به عنوان برگزیدگان بخش کودک و بهار اسکندری از ماهشهر، هانا سپهری از بندرامام خمینی (ره) و عرفان شکوهی از آبادان 3 ، به عنوان شایستگان تقدیر بخش کودک این مهرواره شناخته شدند.

گفتنی ست: فراخوان نخستین مهرواره ی ساخت پادکست صوتی «شنوندگان عزیز...» ویژه‌ی کودکان و نوجوانان ۷ تا ۱۸ سال ، با محورهای موضوعی «آزادسازی خرمشهر، پرچم ،ایثار و شهادت، بانوان شهیده و ایران قوی » در آستانه ی سالروز آزادسازی خرمشهر، از سوی واحد آفرینش های ادبی کانون خوزستان منتشر شد و در آستانه ی عید سعید غدیر خم با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

نظر شما