شناسهٔ خبر: 67318629 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

فرد رسانه‌ای نزدیک به والترماتزاری تاکید می کند که این مربی ایتالیایی برای آمدن به ایران متقاعد نشده است.

ماتزاری پرسپولیسی نمی‌شود!

ماتزاری پرسپولیسی نمی‌شود!

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ تلاش برای رسیدن به منبع اصلی (والتر ماتزاری) به گفتگوی او با مدیر رسانه‌ای سابق ناپولی و یکی از نزدیکان این مربی ایتالیایی ختم شده است.

به گزارش ورزش سه، مونیکا اسکوتزافاوا، مدیر رسانه‌ای سابق ناپولی، در پاسخ به این سوال ما که “مذاکره پرسپولیس با سرمربی سرشناس ایتالیایی تا کجا پیش رفته و این مربی برای پذیرفتن یا رد پیشنهاد پرسپولیس در چه موقعیتی قرار دارد، و آیا شروط خاصی برای حضور در ایران و هدایت پرسپولیس مطرح کرده یا خیر” گفت:

“سلام، خوشبختم! تا جایی که من می دونم ماتزاری ایران نخواهد رفت: متقاعد نشده،هنوز پیشنهاد جامعی دریافت نکرده.تعداد زیادی تماس از طرف مدیران ارشد باشگاه دریافت کرده اما ترجیح داده امتناع کنه. هر وقت خواستی من اینجا (در دسترس) هستم.”

پاسخ اسکوتزافاوا کمی مبهم اما احتمالا به اندازه کافی روشن است. اگرچه همچنان راه را برای آینده باز می‌گذارد.

سرمربی فصل گذشته ناپولی که از چهره‌های نزدیک به فدراسیون فوتبال ایتالیاست، در حال حاضر در حال برگزاری کلاس‌های حرفه‌ای مربیگری زیر نظر این فدراسیون است و در سال‌های اخیر در مقاطع زیادی از نیمکت مربیگری دور بوده اما همچنان چهره قابل اعتنا و مشهور در فوتبال ایتالیا به حساب می‌آید و طرح نام او به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس برای هواداران این تیم کاملا خوشایند بود، اگرچه همانطور که در این خبر آمد، او برای آمدن به ایران متقاعد نشده است.

۲۵۸ ۲۵۸

نظر شما