شناسهٔ خبر: 67318528 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

فعالیت‌های ستاد ملی آینده‌سازان ایران قالیباف تشریح شد

جلسه هم‌اندیشی ستاد ملی آینده‌سازان ایران محمدباقر قالیباف با حضور جمعی از اعضای این ستاد و نخبگان سیاسی در سالن فردوسی مرکز همایش‌های نور تهران برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، اشکان حاجی‌عبداللهی، رئیس ستاد ملی آینده‌سازان ایران محمدباقر قالیباف در این نشست با اشاره به شرایط خاص جبهه انقلاب در میان این هیاهوی رسانه‌ای و مجازی، گفت: فلسفه برگزاری این جلسه هماهنگی و همفکری هرچه بیشتر میان اعضای ستاد در تهران و استان‌ها است.

وی با بیان اینکه ستاد ملی آینده‌سازان ایران محمد باقر قالیباف در سه بخش مدیران، جوانان و رأی اولی‌ها فعالیت دارد، افزود: استفاده از مدیران متخصص و کارآمد در زمینه تبلیغات تبینی از جمله فعالیت‌های ما است و اینکه به دنبال جذب رأی جوانان و به‌خصوص رأی اولی‌ها هستیم.

* ستاد ملی آینده‌سازان ایران در ۲۲ استان فعالیت دارد
حاجی‌عبداللهی گفت: ستاد ملی آینده‌سازان ایران محمد باقر قالیباف دارای ۴۰ کمیته در بخش‌های مختلف است که هر کمیته دارای ۱۰ تا ۱۵ عضو است؛ در ۲۲ استان فعالیت داریم که فعالیت ستادهای ما در استانها فارس، اصفهان و غرب مازنداران بسیار درخشان بوده است. ضمن آنکه ۲ استودیوی تولید محتوا در تهران و خراسان رضوی به‌صورت خودجوش توسط جوانان برای این ستاد راه‌اندازی شده است.

وی اضافه کرد: این دو استودیو تاکنون ۴۰ مورد محتوای تبلیغاتی در قالب کلیپ و ویدئوموشن ساخته است که ۸ مورد از آن‌ها منتشر شده و ۲۰ مورد دیگر نیز طی روزهای آینده منتشر خواهد شد.

حاجی‌عبداللهی ابراز امیدواری کرد که در روز ۸ تیرماه فردی به‌عنوان رئیس جمهور ایران اسلامی انتخاب شود که بتواند ادامه دهنده راه شهید رئیسی باشد.

*ترکی: رئیس‌جمهور فردی همچون شهید رئیسی باشد
نعمت‌الله ترکی، رئیس شورای سیاستگذاری ستاد ملی آینده‌سازان ایران محمد باقر قالیباف با اشاره به اینکه کشور ما با مدیریت عالی مقام معظم رهبری در عرصه‌های مختلف درخشیده است، گفت: در طول چهار دهه گذشته انقلاب اسلامی، پیشرفت‌های فراوانی در عرصه‌های گونان فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی داشته است.

وی ادامه داد: گفته می‌شود هیچ کاری در طول چهار دهه گذشته در کشور انجام نشده است که واقعا بی‌انصافی است.

وی تاکید کرد: تدبیر رهبری در هدایت محور مقاومت به قدری درخشان است که می‌بینیم در قلب آمریکا علیه ظلم رژیم اشغالگر قدس و در حمایت از مردم مظلوم غزه و فلسطین شعار داده می‌شود.

ترکی با بیان اینکه پیشرفت‌های نظامی کشور ما در این فضای تحریمی تعجب دشمنان نظام را نیز برانگیخته است، گفت: رهبری معظم انقلاب در چند مدت اخیر، صحبت‌هایی در زمینه خصوصیات ریاست جمهوری داشته‌اند که بنده آن‌ها را در ۸ بخش تقسیم‌بندی کرده‌ام.

وی با اشاره به اینکه وظیفه ستادها فقط پخش پوستر و فعالیت‌های تبلیغی و مجازی نیست، افزود: یکی از مهم‌ترین وظایف اعضای ستادها، تبیین و روشنگری در زمینه خصوصیات و ویژگی کاندیدای مورد حمایت است.

رئیس شورای سیاستگذاری ستاد ملی آینده‌سازان ایران محمدباقر قالیباف گفت: مدیریت و کفایت لازم، با ایمان بودن، عدالتخواهی و ضد فساد بودن، عملکرد جهادی و انقلابی، معتقد به توانمندی داخلی، جوان‌گرایی، مردمی بودن و امیدواری از ویژگی‌های است که از سخنان مقام معظم رهبری درمورد خصوصیات ریاست جمهوری استخراج کرده ام.

وی ادامه داد: فردی باید برای ریاست جمهوری خود را عرضه کند که از مدیریت و کفایت لازم برای اداره کشور در عرصه‌های مختلف ملی و بین‌المللی برخوردار باشد، رئیس‌جمهور نه تنها باید به مبانی جمهوری اسلامی اعتقاد داشته باشد بلکه باید در زندگی و فعالیت خود دارای شفافیت لازم بوده و در سابقه خود عملکرد و مدیریت انقلابی داشته باشد.

ترکی گفت: رئیس‌جمهور باید فردی باشد که نگاه او برای پیشرفت و توسعه کشور به توانمندی‌های داخلی باشد و از روحیه و ظرفیت جوانان در این مسیر استفاده کنند، رئیس‌جمهور باید فردی همچون شهید رئیسی باشد که ضمن داشتن خصوصیات مردمی بودن، همیشه در میدان حضور داشت و مشکلات را از نزدیک پیگیری می‌کرد.

وی اضافه کرد: متأسفانه برخی از کاندیداهای طوری صحبت می‌کنند که انگار اتفاقی در کشور نیفتاده و به جای امیدواری، ناامیدی به مردم تزریق می‌کنند.

ترکی با بیان اینکه باید به دنبال این خصوصیات در کاندیدای مورد نظر برای ریاست‌جمهوری باشیم، افزود: چهار تا پنج میلیون جوان تحصیل‌کرده در کشور داریم که می‌توانیم با اتکای به آن‌ها خیلی از گره‌ها و مشکلات در کشور را برطرف کنیم.

نظر شما