شناسهٔ خبر: 67318472 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بهره برداری از ده‌ها طرح عمرانی و خدمات رسان امروز با حضور استاندار در گرگان

ده‌ها طرح خدمات رسان و عمرانی امروز در شهرستان گرگان به بهره برداری رسید که ۱۴۱ واحد مسکونی، ۱۸ طرح هادی روستایی و ۴ حلقه چاه آب از جمله آنها بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گلستان مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان گفت: امروز ۱۴۱ واحد مسکونی روستایی و ۱۸ طرح هادی روستایی که از دهه مبارک فجر ۱۴۰۲ اجرایی شده بود با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.
خسروی افزود: امروز همچنین ۱۰ هزارمین واحد مسکونی نوسازی شده با استفاده از تسهیلات قرض‌الحسنه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همراه با طرح هادی در روستای کلاسنگیان افتتاح شد.
او گفت: دو هزار متر جدول کشی، جابجایی شبکه برق به طول یک کیلومتر، زیرسازی و آسفالت معابر خاکی به مساحت ده هزار و ۵۰۰ مترمربع از کار‌هایی بود که در این طرح هادی اجرا شد.
عادل مصدقی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان هم گفت: این اداره کل ۳ طرح را با اعتبار ۱۱۵ میلیارد تومان آماده بهره برداری کرد که ایمن سازی ۱۳ نقطه پر تصادف گلستان با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان یکی از این طرحهاست.
امروز همچنین ۴ حلقه چاه آب درگرگان به بهره برداری رسید که به گفته رحیمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان به کاهش قطعی آب در گرگان کمک می‌کند.
سید النگی شهردار گرگان هم از آزادسازی و بازگشایی حد فاصل پل استاندارد تا خیابانشهید بهشتی با اعتبار۴۲۰ میلیارد تومان خبر داد.

<div id="video-display-embed-code_11241501"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4266002/11241501?width=600&height=350"></script></div>

 

 

نظر شما