شناسهٔ خبر: 67060239 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

افتتاح طرح‌های بهسازی و آسفالت روستا‌های علی آباد کتول با حضور استاندار گلستان

چندین طرح بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی مسیر دهنه محمدآباد و طرح روشنایی کمربندی علی آباد کتول با حضور استاندار گلستان به بهره برداری رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گلستان بهسازی و روکش آسفالت رحمت آباد در دهنه محمد آباد به مقدار ۵ و نیم کیلومتر با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار،زیرسازی و آسفالت محور ساور کلاته_ مرزعه کتول به مقدار ۷۰۰ متر با ۲.۵ میلیارد تومان اعتبار ، زیرسازی و آسفالت محور سیاه مرزکوه به مقدار ۲.۵ کیلومتر با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار، 
احداث فاز یک روشنایی کمربندی علی آباد کتول به طول شش کیلومتر با ۱۲ میلیارد تومان اعتبار، آسفالت آزاد تپه_ پیرواش با ۴ میلیارد تومان اعتبار و زیرسازی و آسفالت آشوربای_اوج تپه به مقدار ۴.۲ کیلومتر با ۱۶ میلیارد تومان اعتبار از طرحهایی بود که با حضور استاندار به بهره برداری رسید.

علی محمد زنگانه عصر جمعه در آئین افتتاح راه‌های روستایی شهرستان علی آباد کتول گفت : در دولت سیزدهم در سطح استان بیش از ۸۵۰ کیلومتر بهسازی و روکش آسفالت و مجموعاً ۱۷۹ کیلومتر راه روستایی در گلستان ساخته شد.

وی افزود: تا کنون بیش از ۶ هزار میلیارد تومان در حوزه راهداری و جاده‌ای استان طرح افتتاح شده است.

استاندار گلستان گفت: در سفر دوم رئیس جمهور بالغ بر سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان پروژه در حوزه راهداری افتتاح شده که در تاریخ گلستان بی نظیر است.

وی گفت: در سه سفر رسمی به شهرستان بیش از ۱۰۰ مصوبه داشتیم که تا کنون ۷۵ درصد مصوبات عملیاتی شد.

وی افزود: تقریباً از شهر فاضل آباد تا پلیس راه آزادشهر فاقد روشنایی بود که در اقدامی جهادی در حال افتتاح هستند.

<div id="video-display-embed-code_11195681"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4253861/11195681?width=600&height=350"></script></div>

 

نظر شما