شناسهٔ خبر: 67056955 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

ارمغان سفر استاندار و کاروان خدمت به گنبدکاووس؛ از افتتاح تا کلنگ زنی طرح‌های نهضت ملی مسکن

آغاز ساخت طرح ۲۱۰ واحدی مسکن نگارستان، افتتاح طرح ۹۶ واحدی بهارستان و بهره برداری از آکادمی والیبال ارمغان سفر استاندار به گنبدکاووس در قالب کاروان خدمت بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گلستان داوود خسروی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان گفت: طرح ۲۱۰ واحدی نگارستان با متراژ ۶۵ و ۸۰ متر مربعی در قالب نهضت ملی مسکن در زمینی به مساحت ۲۰ هزار مترمربع ساخته می‌شود و قرار است ۳۰ ماهه احداث و به متقاضیان تحویل شود.

همچنین نخستین طرح نهضت ملی مسکن شهری گلستان به نام بهارستان با ۹۶ واحد مسکونی در گنبدکاووس افتتاح شد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: عملیات اجرایی این پروژه در زمینی به مساحت هفت هزار مترمربع و با زیربنای مفید ۹ هزار و ۳۲۳ مترمربع در ۶ بلوک چهار طبقه روی پیلوت و با تسهیلات پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی دولت و سهم آورده متقاضی ظرف در کمتر از سه سال احداث شده است.

آکادمی والیبال گنبدکاووس با نام شهید «آیت‌الله رئیسی» با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال که ۲۰۰ میلیارد ریال آن توسط دولت سیزدهم تامین شده است، با حضور استاندار گلستان و جمع زیادی از ورزشکاران این شهرستان افتتاح شد.

علی محمد زنگانه شامگاه پنجشنبه در سفر به گنبدکاووس در مراسم بزرگداشت «شهید خدمت» در امامزاده یحیی بن زید (ع) گنبدکاووس، نیز حضور یافت و در سخنانی خستگی‌ناپذیری در خدمت و اخلاق گرایی در سیاست با الگوگیری از مکتب امام خمینی (ره) را از مهمترین ویژگی‌های شهید آیت الله رئیسی دانست.
او افزود: آیت الله رئیسی امین‌ترین فرد برای پرچمداری پیشرفت توام با عدالت ایران بود و عملکرد ۳۳ ماهه او باعث تقویت امید و ایمان در قلوب مردم شد.

<div id="video-display-embed-code_11192762"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4253717/11192762?width=600&height=350"></script></div>



 

 

 

 

 

نظر شما