شناسهٔ خبر: 67317890 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس ستاد جلیلی در مازندران:

جلیلی به راه و رویه شهید رییسی نزدیک است

ساری- رییس ستاد سعید جلیلی در مازندران با بیان اینکه وضعیت جلیلی در استان خوب پیش می‌رود، گفت: مردم رویکرد خوبی دارند زیرا وی به راه و رویه شهید رییسی نزدیک است.

صاحب‌خبر -

همت محمدنژاد در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه وضعیت جلیلی در استان مازندران خوب پیش می‌رود، گفت: مردم مازندران رویکرد خوبی به جلیلی دارند و فکر می‌کنیم وی به راه و رویه شهید رئیسی نزدیک است.

محمد نژاد با اظهار این که جلیلی می‌تواند راه شهید رئیسی را ادامه دهد و شرایط خوبی را برای کشور رقم زند، گفت: ستاد کار و تولید دکتر جلیلی در کشور فعالیت خود را آغاز کرد و وظیفه اصلی این ستاد به میدان آوردن همه ظرفیت‌ها از جمله کارگران اصناف بخش تولید و فعالان حوزه‌های مختلف است.

وی افزود: تنها کسی که هم رسماً اعلام کرده و هم اراده آن را دارد که از حقوق کارگران و فضای کسب و کار حمایت کند، جلیلی است و با آمدن به شهادت تحولی برای این قشر تأثیرگذار خواهیم بود.

رئیس ستاد جلیلی مازندران گفت: آن چیزی که در اولویت اصلی این انتخابات است، افزایش مشارکت مردم در انتخابات است.

وی گفت: طبق بیانات و فرمایشات مقام معظم رهبری حتی کسانی که گله دارند، راهکار آن عدم حضور در انتخابات نیست و و با مشارکت حداکثری هم به قدرت کشور افزوده می‌شود و هم سبب می‌شود تا رئیس جمهور منتخب در مناسبات بین‌المللی و منطقه‌ای نقش مؤثری ایفا کند.

نظر شما