شناسهٔ خبر: 67398217 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس هیات نظارت بر انتخابات اسلامشهر:

۳۰ بازرس بر فرآیند انتخابات در اسلامشهر نظارت می کند

اسلامشهر- رییس هیات نظارت بر انتخابات اسلامشهر گفت: ۳۰ بازرس بر فرآیند انتخابات در اسلامشهر نظارت می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر قنبری بعد از ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران ضمن دعوت از آحاد مردم به شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ۸ تیرماه گفت: به استناد ماده ۳۱ قانون انتخابات، وزارت کشور می‌تواند مأمورانی را جهت بازرسی و کنترل جریان انتخابات به شعب اخذ رأی اعزام کند.

قنبری گفت: مهم‌ترین وظیفه بازرسی انتخابات یکی از راهبردهای چهارگانه مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات یعنی رکن سلامت و صیانت از آرای مردم است.

رئیس هیأت بازرسی انتخابات اسلامشهر افزود: رویکرد هیأت بازرسی انتخابات اسلامشهر، مبتنی بر فرمان رهبری است و مشی اصلی و شاخص انتخابات عمل به قانون و صیانت از آرای مردم است.

وی گفت: حصول اطمینان از انجام صحیح، دقیق و به موقع وظایف قانونی توسط عوامل اجرایی انتخابات، رسیدگی و پاسخگویی به شکایات واصله، ارائه تذکر به عوامل اجرایی در صورت مشاهده نقض قوانین و مقررات انتخابات، از مهم‌ترین وظایف هیأت‌های بازرسی انتخابات است.

قنبری اضافه کرد: ۲۰۳ شعبه در بخش مرکزی ۴۲ شعبه در بخش چهاردانگه ۱۷ شعبه در بخش احمدآباد مستوفی و مجموعاً ۲۶۲ شعبه اخذ رأی آماده خدمتگزاری به مردم شریف اسلامشهر است و هیئت بازرسی نیز با به کارگیری ۳۰ بازرس در هیئت بازرسی شهرستان، فرایند انتخابات را رصد و نظارت می‌نماید.

نظر شما