شناسهٔ خبر: 67317539 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

پزشکیان: مردم تصمیم می‌گیرند

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: این مردم هستند که تصمیم می‌گیرند چه کسی رئیس جمهور باشد یا نباشد. نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: این مردم هستند که تصمیم می‌گیرند چه کسی رئیس جمهور باشد یا نباشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید براینکه حضور مردم در پای صندوق رای می‌تواند سیلی در برابر همه مشکلات باشد، تصریح کرد: درباره انتخابات مردم تصمیم خواهند گرفت. 

مسعود پزشکیان در سالن شهید دستغیب شیراز گفت: به شما قول می‌دهم جلوی قلدری‌ها و ناحق‌ها و بی‌عدالتی‌ها بایستم.آقایی گفت نمی‌گذارم رئیس جمهور شوی. به او گفتم شما چه‌کاره‌اید؟ این مردم هستند که تصمیم می‌گیرند چه کسی رئیس جمهور باشد یا نباشد.

وی مطرح کرد: رای‌اولی‌ها، جوانان، زنان و دختران و همه اقشار جامعه باید حضور پررنگ پای صندوق‌های داشته باشند. ما با مردم سیلی می‌شویم که از همه سدها عبور می‌کنیم.

پزشکیان تاکید کرد: خود را یکی از مردم می‌دانم و  از ابراز محبت‌های پرشمار شما شرمند‌ه‌ام کرد و این تعریف‌ها و تجلیل ها می‌تواند به تولد دیکتاتورها منجر شود.من مشابه شما هستم و قرعه به نامم افتاده تا صدای شما و زبان شما باشم. خودم را لایق این تعریف‌ها نمی‌دانم و از شما می‌خواهم با من به زبان مردم عادی سخن بگویید.

انتهای پیام/

نظر شما