شناسهٔ خبر: 67398493 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

با صدور پیامی صورت گرفت؛

تقدیر عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری از زاکانی و قاضی زاده

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی از تصمیم مجاهدانه علیرضا زاکانی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کناره‌گیری از انتخابات برای اجماع نیروهای انقلاب قدردانی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام عباس کعبی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی از تصمیم مجاهدانه علیرضا زاکانی، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کناره‌گیری از انتخابات برای اجماع نیروهای انقلاب قدردانی کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم

برادران عزیز؛ حضرت مستطاب آقای دکتر زاکانی دام عزه و حضرت مستطاب آقای دکتر قاضی زاده هاشمی دام عزه السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

از حضور انقلابی و جدی آن برادران بزرگوار در میدان انتخابات ریاست جمهوری و جهاد تبیین ضرورت تداوم خط شهید آیت الله رئیسی اعلی الله مقامه و نیز بصیرت آفرینی و روشنگری در مناظره‌ها و همچنین انصراف مجاهدانه و فداکارانه در جهت موفقیت جبهه انقلاب؛ سپاسگزاری و قدر شناسی می‌نمایم.

بی‌شک این حضور فعال در میدان از حسنات ماندگار و عمل صالح مهم سیاسی در کارنامه شما ثبت می‌شود. و همه نیروهای انقلاب قدر لحظه شناسی و ایثار و فداکاری شما بزرگواران را می‌دانند و همت شما را ارج می‌نهند انتظار آن است که حضرات آقایان دکتر قالیباف و دکتر جلیلی تصمیم تاریخی در جهت اجماع جبهه انقلاب بر اساس فرآیند و ضوابط اجماع سازی مورد توافق بگیرند؛ امید است همت و تلاش بزرگان و مساعی حمیده انجام شده و در حال انجام دلسوزان جبهه انقلاب با درک لحظه‌ها ومخاطرات و موقیعیت تاریخی به سرانجام خوشی منجر گردد.

والله من وراء القصد وهو ولی التوفیق

۷/ ۴/ ۱۴۰۳

عباس کعبی

نظر شما