شناسهٔ خبر: 67317102 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

هواداران نامزدها از چالش و ایجاد هرج و مرج جلوگیری کنند

رئیس ستاد انتخابات شهرستان یزد گفت: درخواست ما از هواداران کاندیداها این است که در چارچوب ضوابط و دستورالعمل‌هایی که به آنها ابلاغ شده، کاندیدای خود را معرفی و از هرگونه چالش و ایجاد هرج و مرج جلوگیری کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان یزد، ابوالفضل اکبری در حاشیه نشست کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان یزد، اظهار کرد: هرچه به هشتم تیرماه، روز برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، نزدیک می‌شویم، شاهد افزایش فعالیت ستادهای انتخاباتی و هواداران کاندیداهای مختلف هستیم.

وی با بیان اینکه نمود و ظهور آثار تبلیغاتی در سطح شهر نیز گسترش بیشتری پیدا کرده است، افزود: تلاش ما این است که فضای آرام و در عین حال منظم و امنی را برای فعالیت و تلاش تمامی طرفداران و هواداران کاندیداها به صورت یکسان فراهم کنیم.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان یزد گفت: درخواست ما از هواداران کاندیداهای محترم و ستادهای انتخاباتی این است که در چارچوب ضوابط و دستورالعمل‌هایی که به آنها ابلاغ شده، کاندیدای خود را معرفی کنند و از هرگونه چالش و ایجاد هرج و مرج جلوگیری کنند.

نظر شما