شناسهٔ خبر: 67317058 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

درویش در مخمصه

به نظر می آید روزهای پیش رو ، ایامی بسیار سرنوشت سازی برای درویش باشد و دیگر رفاقت با مالکان جدید هم به کمک او نیاید تا همچنان شانس اول مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس به حساب آید.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، رفتار عحیب و غریب علیرضا بیرانوند در جریان فسخ قرارداد با باشگاه پرسپولیس نشان داد ادعای عشق به پیراهن و تعصب به رنگ پیراهن صرفا یک شعار تبلیغاتی از سوی بازیکنان فوتبال ایران است تا به واسطه این عنصر بتواند رقم قرارداد خود را به بالاترین حدممکن ارتقا دهند تا در پایان فصل درآمد هنگفتی به دست آورند، با این حال در مقطع کنونی جدایی این بازیکن به محل اختلافی میان مدیران پرسپولیس تبدیل شده تا این اتفاق حاشیه جدیدی برای قهرمان فصل گذشته رقابت های لیگ برتر به وجود آورد.

بیرانوند که فصل گذشته نیز این بازی تکراری را با همین سناریو به اجرا در آورده بود، بعد از یک تهدید خشک و خالی خیلی زود قراردادش با پرسپولیس را فسخ کرد تا به این ترتیب فشار بیش از اندازه‌ای به رضا درویش وارد سازد، اعضای هیئت مدیره که توقع چنین حرکتی را نداشتند، به رضا درویش ماموریت دادند تا از بیراوند بابت این حرکت شکایت کند، موضوعی که درویش و بادامکی وعده آن را دادند اما خیلی زود روشن شد بیرانوند با استناد به متممی محرمانه اقدام به فسخ کرده است و از بعد قانونی پرسپولیس توان محکومیت او را ندارد.

این اتفاق درویش را به لبه پرتگاه نزدیک تر کرد، اعضای هیئت مدیره به تندی از درویش بابت این متمم پنهانی انتقاد کردند برخی با گلایه از وی او را مسبب بی نظمی و رفتار های خارج از چارچوب متهم کردند تا به این ترتیب میزان انتقادها به عملکرد رضا درویش به شکل غیرمنتظره ای افزایش یابد، همزمان با این اتفاقات ماجرای جدایی مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فرد نیز شوک جدیدی به هواداران پرسپولیس وارد کرد، مساله‌ای که به هیچ وجه برای درویش ایده آل نبود و او را به سمت در خروجی نزدیک تر می کرد. به همین دلیل به شکل غیر منتظره ماجرای احتمال حضور ماتراتزی در کادر فنی پرسپولیس مطرح شد.

خبری که تمام این اتفاقات را به نوعی کاملا مشهود به حاشیه برد تا ذوق زدگی عجیبیی در کانون های هواداری پرسپولیس دیده شود، اما بعد از موج مثبت حضور ماتراتزی اخبار تکمیلی ذره ذره از حلاوت این خبر کاست تا مشخص شود این ماجرا صرفا یک بازی تبلیغاتی بوده تا به این بهانه مدیران وقت پرسپولیس از زیر فشار ایجاد شده بابت جدایی بیرانوند و قطع همکاری قریب الوقوع مهدی ترابی و اسماعیلی فرد با پرسپولیس خارج شوند.

هرچند حسین بادامکی و نزدیکان رضا درویش همچنان معتقدند که ماتراتزی روی نیمکت پرسپولیس خواهد نشست و این مربی هدایت سرخپوشان پایتخت در فصل بیست و چهارم را در دست خواهد گرفت اما سوالات و ابهامات بسیار جدید مطرح است که آیا فاکتورها و پیش نیازهای مربی بزرگی چون ماتراتزی در ایران و باشگاه پرسپولیس مهیاست؟ مدیران باشگاه پرسپولیس در حالی دیشب دوباره ادعای حضور این مربی بزرگ در تهران را در رسانه ملی مطرح کردند که همزمان برخی از آنها به صورت کاملا هماهنگ شده مقدمات منتفی شدن این همکاری را از هم اکنون کلید زدند تا اگر لازم شد پلن دوم سناریوی طراحی شده ماترازی به اجرا در بیاید اما آنچه در مقطع کنونی در دنیای واقعی وجود دارد اینست که علیرضا بیراوند از پرسپولیس جدا شده و مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی فر در یک قدمی جدایی قرار دارند و اگر این اتفاق رخ دهد درویش قطعا با چالش های سخت تری رو به رو می شود که دیگر به راحتی عبور از این فضا راحت نیست و منتقدان او با قدرت هر چه تمام برای برکناری او وارد عمل خواهند شد.

به نظر می آید روزهای پیش رو ، ایامی بسیار سرنوشت سازی برای درویش باشد و دیگر رفاقت با مالکان جدید هم به کمک او نیاید تا همچنان شانس اول مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس به حساب آید.

نظر شما