شناسهٔ خبر: 67316757 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیدبان ایران | لینک خبر

۳۳ سال پیش در چنین روزی؛

روایت هاشمی رفسنجانی از صحبت های پسرش درباره عدم انسجام در شوروی

هاشمی رفسنجانی، در خاطرات یکشنبه، ۳۳ سال پیش در چنین روزی ۲ تیر ۱۳۷۰ نوشت: محسن هاشمی رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور آمد گزارش سفر به شوروی را داد از عدم انسجام شوروی و از هم گسیختگی آنجا و مشکلاتشان و عدم استقبال خوب از هیات و وزیر نفت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ هاشمی رفسنجانی، در خاطرات یکشنبه، ۲ تیر ۱۳۷۰ نوشت: امروز عید قربان تعطیل بود. در خانه بودم بیشتر وقت به مطالعه کتاب آخرین سفر شاه گذشت. پیش از ظهر عقد ازدواج یکی پاسداران را بستم و هدیه ای دادم.

از رهبری تلفنی احوالپرسی کردم و علت عدم برگزاری نماز عید قربان را پرسیدم. گفتند معمولا هر سال برگزار نمی‌شود بعد از انقلاب دو یا سه بار برگزار شده‌ است.

محسن هاشمی رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور آمد گزارش سفر به شوروی را داد از عدم انسجام شوروی و از هم گسیختگی آنجا و مشکلاتشان و عدم استقبال خوب از هیات و وزیر نفت گفت.

عصر از استخر شنا استفاده کردم‌‌. امروز بچه ها تلاش کردند با عفت و فاطی در لیبی تماس بگیرند نتوانستند فقط یکبار از سوریه تماس گرفتند و دیگر خبری از آنها نداریم. آخر شب تلفن کردند و گفتند پایان هفته می آیند و از سفرشان راضی اند.

 

کپی لینک
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

نظر شما