شناسهٔ خبر: 67316364 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

۶۰۰ نفر از برترین‌های ورزش شهروندی شهرداری همدان تجلیل شدند - اکو

اقتصاد ایران: همدان- مراسم تجلیل از برترین‌های ورزش شهروندی شهرداری همدان در سال ۱۴۰۲ برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اختتامیه و تجلیل از برترین‌های ورزش شهرداری همدان در سال ۱۴۰۲ و آئین افتتاحیه المپیاد شهروند قهرمان در سال ۱۴۰۳ شامگاه جمعه با حضور عباس صوفی نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی، سیدمسعود حسینی شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و رئیس و معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری همدان در سالن ابن‌سینا این شهر برگزار شد.

شهردار همدان در این مراسم با تسلیت حادثه غم‌بار هلیکوپتر رئیس جمهور اظهار کرد: از مردم همدان عذرخواهی می‌کنم که این برنامه یک بار به دلیل شهادت دکتر رئیسی و تیم همراهشان و یک‌بار نیز به دلیل رحلت آیت‌الله محمدی امام جمعه و نماینده سابق مردم همدان در مجلس خبرگان لغو شد که جا دارد این دو ضایعه تلخ را تسلیت عرض کنم.

سیدمسعود حسینی افزود: امیدواریم دیگر شاهد این اتفاقات تلخ و ناگوار در کشورمان نباشیم.

وی با اشاره به وظایف شهرداری‌ها در امر ورزش گفت: یکی از مأموریت‌های شهرداری‌ها توجه به سلامت شهروندان و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در شهر است.

حسینی خاطرنشان کرد: شهرداری همدان از گذشته تا به امروز یکی از استان‌های پیش‌رو در بحث ورزش محلات و امروز ورزش شهروندی بوده است.

وی با بیان اینکه در سال ۱۴۰۲ موفق شدیم ۲۱ هزار شهروند همدانی را در ورزش شهروندی مشارکت دهیم، بیان کرد: در بیش از ۱۵ رشته ورزشی بانوان و آقایان همدانی در بحث ورزش شهروندی شهرداری همدان مشارکت کردند.

شهردار همدان عنوان کرد: در مدرسه فوتبال شهرداری همدان امروز بیش از ۷۰۰ نفر ثبت نام کرده که در کشور یک الگویی بی‌نظیر است.

وی با بیان اینکه ورزش در مناطق کم‌برخوردار همدان نیز گسترش پیدا کرده است، گفت: مسجد محوری و محله محوری را در سال ۱۴۰۲ در بحث ورزش شهروندی در دستور کار قرار دادیم.

حسینی افزود: تلاش کردیم در تمامی محلات همدان به ویژه محلات کم‌برخوردار فضای ورزشی به ویژه یک چمن مصنوعی احداث کنیم و این روند در سال ۱۴۰۳ ادامه دارد.

شهرداری همدان با اشاره به برنامه‌های ۱۴۰۳ بیان کرد: بودجه بسیار خوبی برای ورزش شهروندی شهرداری همدان با عنوان شهروند قهرمان در نظر گرفته‌ایم.

وی افزود: امیدواریم مشارکت شهروندان را به نزدیک ۵۰ هزار نفر در سال ۱۴۰۳ در بحث ورزش برسانیم.

گفتنی است؛ اجرای این مراسم برعهده جواد خیابانی از مجریان ورزش با سابقه کشور بود.

در پایان از ۶۰۰ نفر از برگزیدگان ورزش شهروندی شهرداری همدان در سال ۱۴۰۲ تجلیل شد.

همچنین رضا قیطاسی قوی‌ترین مرد آهنین کشور مشعل ورزش شهروندی شهرداری همدان در سال ۱۴۰۳ را روشن کرد.

نظر شما