شناسهٔ خبر: 67316256 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حجت‌الاسلام شمس‌الدین؛

شرکت در انتخابات نشانه رشد سیاسی و اجتماعی است

سعیده مصطفوی

امام جمعه بندرانزلی با تاکید بر اینکه انتخابات یعنی فرصت دادن به افراد برای ارائه نظر و انتخاب مطلوب، گفت: شرکت در انتخابات نشانه بلوغ و رشد سیاسی و اجتماعی انسان‌هاست.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام سید عبدالجواد شمس الدین امروز شنبه دوم تیرماه در همایش مدیران و معاونین مدارس بندر انزلی که با محوریت اهمیت حضور در انتخابات در محل سالن همایش اداره آموزش و پرورش در دهکده ساحلی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی موفق شده علی‌رغم توطئه‌ها، شرارت‌ها و سوء مدیریت‌ها در زمینه‌های مختلف خصوصاً زمینه‌های علم و فناوری به مراتب بالایی دست پیدا کند.

امام جمعه بندرانزلی با بیان اینکه یکی از کارهای مستمر در نظام اسلامی برگزاری انتخابات‌ مختلف از جمله ریاست جمهوری است، افزود: این یکی از نقاط قوت و امتیاز نظام اسلامی است که مردم در اداره کشور با مشارکت در عرصه انتخابات نقش‌آفرین هستند.

حجت‌الاسلام شمس‌الدین با تاکید بر اینکه انتخابات یعنی فرصت دادن به افراد برای ارائه نظر و انتخاب مطلوب که نشانه بلوغ و رشد سیاسی و اجتماعی انسان‌هاست، تصریح کرد: در عین حال یک بخش از حضور حداکثری مردم بیانگر تلاش موثر مجموعه تعلیم و تربیت کشور است.

وی افزود: هرچه مشارکت آحاد مردم در انتخابات بیشتر باشد نشانگر این است که مجموعه تعلیم و تربیت کشور در مسیر درستی حرکت کرده و جوان‌ها و خانواده‌هایشان را با حق تعیین سرنوشتشان در عرصه انتخابات آگاه کرده است.

شرکت در انتخابات نشانه رشد سیاسی و اجتماعی است

حجت الاسلام شمس الدین تاکید کرد: مشارکت مردم در انتخابات، نشانه آگاهی و دانایی بیشتر مردم است؛ یعنی کسانی هستند که علی‌رغم تبلیغات سوء دشمنان و وجود بعضی گلایه‌ها و کمبودها، از این حق خود و مشارکت در انتخابات صرف‌نظر نمی‌کنند.

امام جمعه بندرانزلی با تاکید بر اینکه انتخاب افراد باید بر اساس تفکر و تعقل باشد نه تبلیغات، گفت: شما عزیزان آموزش و پرورش می‌توانید در معرفی فرد اصلح به دانش‌آموزان و خانواده‌هایشان کمک کنید.

شرکت در انتخابات نشانه رشد سیاسی و اجتماعی است

حجت‌الاسلام شمس‌الدین در پایان و ضمن اشاره به در پیش رو بودن عید بزرگ غدیر، تصریح کرد: خداوند متعال وقتی می‌خواهد برای جامعه اسلامی رهبر، مدیر و امام انتخاب کند بهترین فرد را معرفی کرده که مثل او دیگر نیست، لذا در انتخابات پیش رو امیدواریم علاوه بر مشارکت حداکثری؛ انتخاب اصلح داشته باشیم تا بتوانیم مسیر انقلاب و شهید جمهور را ادامه دهیم.

انتهای پیام

نظر شما