شناسهٔ خبر: 67316003 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

اسرائیل طالبان را متهم کرد

همشهری آنلاین

درحالی که شمار شهدای غزه به ۳۸ هزار نفر نزدیک شده است، رژیم صهیونیستی با شرورانه دانستن اهداف طالبان، از جامعه جهانی خواست تا علیه حکومت کنونی افغانستان اقدام کنند.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

از زمان حملات رژیم صهیونیستی به غزه بار‌ها مقامات حکومت طالبان جنایات علیه مردم فلسطین را به شدت محکوم کردند و خواستار مبارزه با این رژیم شدند.

برخی کارشناسان نیز پیش از این اذعان کرده بودند که حکومت کنونی افغانستان در قیام جهانی علیه رژیم صهیونیستی از پیشگامان بوده است.

به تازگی، «شاحار» نماینده رژیم اشغالگر قدس در شورای به اصطلاح حقوق بشر سازمان ملل به طالبان واکنش نشان داده است.

این نماینده رژیم اشغالگر اظهار داشت از زمانی که طالبان بر افغانستان مسلط شدند اقدامات شروررانه‌ای را با هدف تخریب بنیاد مدنی اساسی نسل جاری و آینده افغانستان به اجرا درآورده است.

دیپلمات رژیم صهیونیستی مدعی شد که طالبان از طریق خشونت، ممنوعیت و محدودیت و تعدی حکمرانی می‌کند و نیت آن‌ها نیز تحکیم آپارتاید جنسیتی است که در آن زنان هیچ حقی ندارند.

این نماینده رژیم اشغالگر قدس از جامعه جهانی خواست تا در مقابل طالبان سکوت نکند.

پیش از این بارها، حکومت طالبان ضمن محکومیت حملات رژیم صهیونیستی تاکید کرده بود نسل‌کشی غزه جزو استراتژی جنگی رژیم صهیونیستی است.

حکومت طالبان همچنین تهدید کرده بود ادامه جنایات رژیم اسرائیل راه را برای واکنش‌‎های خارج از کنترل باز خواهد کرد.

وزارت خارجه طالبان همچنین از سازمان‌های بین‌المللی و کشور‌های تأثیرگذار اسلامی و منطقه خواسته بود به مسئولیت خود در قبال مردم غزه عمل کرده و از جنایات رژیم صهیونیستی جلوگیری کنند.

نظر شما