شناسهٔ خبر: 67315876 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سرمایه‌گذاران در حوزه ساخت جایگاه‌های سوخت ورود کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای ساخت جایگاه‌های جدید سوخت در استان فراهم است و باید به سرمایه‌گذاران معرفی شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، ناصر فخرموحدی امروز در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، اظهار داشت: از همه واحد‌های تولیدی استان حمایت و با استفاده از همه ظرفیت‌ها برای حل مشکلات آن‌ها تلاش می کنیم.

وی افزود: باید صدای تولیدکنندگان را بشنویم و مشکلات آن‌ها را درک کنیم و  همراهی و حمایت از واحدهای تولیدی میانی و کوچک نیز مورد توجه باشد چرا که این واحدها اشتغالزایی خوبی در استان ایجاد می‌کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان شمالی بر بررسی کارشناسی برای تامین و افزایش تخصیص سهمیه سوخت استان تاکید کرد و گفت: موضوع جانمایی مناسب جایگاه های جدید سوخت اعلام شود تا به عنوان یک فرصت سرمایه گذاری به سرمایه گذاران پیشنهاد شود.

وی در ادامه، تداوم و برگزاری مستمر جلسات این شورا را در سال جاری با هدفگذاری افزایش تولید و تسهیل شرایط برای تولید کنندگان خواستار شد.

به گزارش تسنیم٬ در این جلسه بررسی مشکلات فعالان اقتصادی جایگاه داران به دلیل نحوه تخصیص سوخت، مشکلات معدنکاران جهت تخصیص سوخت سهمیه ای معادن، مشکل قطعی برق صنایع استان، بررسی و پیشنهادات بخش خصوصی و تشکل‌های اقتصادی در راستای تسهیل فرآیندهای سرمایه گذاری و بررسی مشکل تامین مواد اولیه یک شرکت استان مطرح و برای هریک چاره اندیشی شد.

انتهای پیام/311

نظر شما