شناسهٔ خبر: 67568679 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

دادستان قزوین:

اجرای پروژه امامزاده حسین و خیابان پیغمبریه سرعت گیرد

دادستان قزوین گفت: با توجه به درخواست‌های مردمی و طولانی شدن فرایند اجرای طرح توسعه و بازآفرینی امام‌زاده حسین (ع) و خیابان پیغمبریه، مجموعه مدیریت شهری مکلف شده است تا نسبت به تعیین تکلیف و تسریع در اجرای این پروژه‌ها اقدام کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، حسین رجبی صبح امروز _دوشنبه هجدهم تیر_ در سومین جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال استان قزوین، اظهار کرد: جلوگیری از تضییع حقوق عامه یکی از مهم‌ترین اولویت‌های دستگاه قضائی به حساب می‌آید که باید با اقدامات مؤثر و همکاری سایر دستگاه‌ها برای تحقق این مهم تلاش کرد.

وی با بیان اینکه نظارت‌های گسترده در سطوح مختلف نسبت به اموال عمومی و جلوگیری از تضییع آن‌ها از تکالیف دستگاه قضائی در حقوق عامه است، افزود: تمام دستگاه‌ها باید برای جلوگیری از تضییع حقوق عامه تلاش کنند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین با اشاره به اینکه یکی از معضلات پیش‌روی استان افزایش ریزگردها در منطقه است که از تالاب الله‌آباد نشئت می‌گیرد، خاطرنشان کرد: به همین منظور ضمن تشکیل کارگروهی مشترک با حضور محیط زیست، شرکت آب منطقه‌ای و جهاد کشاورزی باید ظرف یک ماه بررسی‌های لازم برای پیشگیری از بروز و توسعه ریزگردها در منطقه انجام شود تا اقدامات کارشناسی و مؤثری در این زمینه صورت گیرد.

رجبی ادامه داد: مطالعات صورت گرفته حاکی از آن است که این منطقه با توجه به کاهش نزولات آسمانی امکان ایجاد کانون ریزگرد را دارد و می‌تواند به‌عنوان یک چالش مخاطراتی را برای منطقه در آینده ایجاد کند.

وی تصریح کرد: با توجه به درخواست‌های مردمی و طولانی شدن فایند طرح توسعه و بازآفرینی امام‌زاده حسین (ع) و خیابان پیغمبریه، مجموعه مدیریت شهری با همکاری سازمان‌های متولی مکلف شدند تا مطابق برنامه زمان‌بندی شده نسبت به تعیین تکلیف و تسریع در اجرای این پروژه‌ها اقدام کنند.

نظر شما