شناسهٔ خبر: 67315759 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تازه‌ترین قتل عام زنان و کودکان در اردوگاه الشاطی

صهیونیست‌ها با بمباران منطقه کاملا مسکونی در اردوگاه الشاطی در غرب شهر غزه، مرتکب قتل عام‌های دیگری علیه کودکان و زنان و سالمندان شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛  شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر در خبری فوری گزارش داد جنبش حماس اعلام کرد دشمن صهیونیست با بمباران منطقه کاملا مسکونی در اردوگاه الشاطی در غرب شهر غزه، مرتکب قتل عام‌های دیگری علیه کودکان و زنان و سالمندان شد.
حماس افزود جنایت‌های رژیم صهیونیستی علیه غیر نظامیان ایجاب می‌کند جامعه بین المللی اقدامات موثرتر اتخاذ کند تا رژیم اشغالگر را به توقف جنایتهایش وادارد.
جنبش حماس افزود تاکید می‌کنیم که رژیم اشغالگر و مسئولان نازی آن بهای این جنایت‌ها علیه ملت ما را خواهند پرداخت و این جنایت‌ها برای در هم شکستن عزم و اراده فلسطینیان موفق نخواهد بود.

تازه ترین قتل عام زنان و کودکان در اردوگاه الشاطی

شهادت ۵۰ نفر در حملات به محله التفاح غزه و اردوگاه الشاطئ
مدیر دفتر اطلاع رسانی دولت در غزه گفت در دو قتل عام به دست ارتش رژیم اشغالگر در محله التفاح و اردوگاه الشاطئ غزه ۵۰ نفر به شهادت رسیدند‌.
 
تازه‌ترین قتل عام زنان و کودکان در اردوگاه الشاطی تازه‌ترین قتل عام زنان و کودکان در اردوگاه الشاطی تازه‌ترین قتل عام زنان و کودکان در اردوگاه الشاطی تازه‌ترین قتل عام زنان و کودکان در اردوگاه الشاطی
 کوبا به شکایت علیه رژیم صهیونیستی در دیوان بین المللی دادگستری پیوست
هفته نامه "حزب کارگر فرانسه" در پیام رسان تلگرام نوشت کوبا به عنوان سومین کشور به شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل در دیوان بین المللی دادگستری برای نقض کنوانسیون در خصوص نسل کشی پیوست.
 
تازه ترین قتل عام زنان و کودکان در اردوگاه الشاطی
 
حامیان فلسطین اتوبانی را در گوتنبرگ مسدود کردند
"فلسطین آنلاین" گزارش داد روز گذشته تظاهرات گسترده ای در شهر گوتنبرگ سوئد برای ابراز همبستگی با مردم فلسطین برگزار شد. حامیان فلسطین با هدف محکوم کردن قتل عام وحشیانه اسرائیل در غزه یکی از اتوبان های اصلی این شهر را مسدود کردند.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11240998"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4265795/11240998?width=600&height=350"></script></div>
 
 
صهیونیست ها به اشغال و بستن گذرگاه های غزه ادامه می دهند
نظامیان اشغالگر صهیونیستی برای چهل و هفتمین روز متوالی به اشغال و بستن گذرگاه های غزه ادامه می دهند
به گزارش خبرگزاری فلسطینی صفا، روز شنبه، نیروهای اسرائیلی به اشغال و بستن گذرگاه های غزه ادامه دادند و برای چهل و هفتمین روز متوالی از سفر مجروحان و بیماران برای مداوا یا هرگونه ارسال کمک بشردوستانه به نوار غزه جلوگیری کردند.
 
تازه‌ترین قتل عام زنان و کودکان در اردوگاه الشاطی تازه‌ترین قتل عام زنان و کودکان در اردوگاه الشاطی تازه‌ترین قتل عام زنان و کودکان در اردوگاه الشاطی
 
حمله به جنوب لبنان با گلوله های فسفری
به گزارشالقسطل ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی ساعتی پیش حومه شهر حولا در جنوب لبنان را با گلوله های فسفری هدف حمله قرار داد.
 
تازه ترین قتل عام زنان و کودکان در اردوگاه الشاطی
 
کودکان غزه اینگونه از خواب بیدار می شوند
مرکز اطلاع رسانی فلسطین با انتشار تصویری نوشت: کودک خردسال با صدای مهیب بمباران رژیم اشغالگر در غزه، اینگونه با وحشت از خواب پرید.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11240993"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4265795/11240993?width=600&height=350"></script></div>
 
جستجو برای یافتن مفقودان در غزه ادامه دارد
به گزارش فلسطین آنلاین، پس از هدف قرار گرفتن چندین ساختمان مسکونی متعلق به خانواده های مهنا، عوده، القیشاوی و حسونه در منطقه کرم مصلحه نزدیک مسجد السوسی در اردوگاه الشاطی غزه، نیروهای امداد و نجات توانستند تعدادی از شهدا و مجروحان را که بیشتر آنها کودک و زن بودند، از زیر آوار بیرون بکشند.
جستجو برای یافتن مفقودان که زیر آوار هستند، ادامه دارد. منابع خبری تعداد شهدا را بیش از 40 نفر اعلام کرده اند.
 
تازه ترین قتل عام زنان و کودکان در اردوگاه الشاطی
 
 توقف تنها ایستگاه تولید اکسیژن در غزه
مدیرکل بهداشت غزه، از توقف فعالیت تنها ایستگاه تولید اکسیژن در نوار غزه خبر داد. 
محمود حماد اعلام کرد فعالیت تنها ایستگاه تولید اکسیژن غزه به علت وارد نشدن سوخت، متوقف شد. 
حماد افزود: ادامه این اوضاع می تواند فاجعه انسانی به همراه داشته باشد و جان دهها بیمار را تهدید می کند.
وی همچنین درباره توقف فعالیت مراکز اصلی درمانی و از بین رفتن داروهای خاص در سردخانه وزارت بهداشت، به علت نبود سوخت هشدار داد.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11240995"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4265795/11240995?width=600&height=350"></script></div>
 
۶۰ درصد فلسطینی‌های غزه یکی از اعضای خانواده شان را در جنگ از دست داده اند
هفته نامه "حزب کارگر فرانسه" در پیام رسان تلگرام به نقل از مجله آمریکایی فارین افرز نوشت: ۶۰ درصد فلسطینی‌های غزه می‌گویند یکی از اعضای خانواده شان در جنگ کنونی کشته شده است.
تازه ترین قتل عام زنان و کودکان در اردوگاه الشاطی
 
استعفای دیپلمات آمریکایی، نشانه نارضایتی از عملکرد بایدن در جنگ غزه
اندرو میلر، یکی از دیپلمات های ارشد وزارت خارجه آمریکا استعفا کرده است و با وجود اینکه مشغله های خانوادگی، دلیل این تصمیم ذکر شده است، اما چند استعفای پی در پی در اعتراض به جنگ اسرائیل در غزه، نشانگر نارضایتی از عملکرد بایدن درباره جنگ غزه است.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11240994"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4265795/11240994?width=600&height=350"></script></div>
 
ترور افسر عالیرتبه رژیم صهیونیستی در کرانه باختری
حساب کاربری غزه الان در شبکه اجتماعی ایکس با انتشار تصویری نوشت: یک افسر ارشد ارتش اشغالگر به دست نیروهای مقاومت در شهر قلقیلیه در کرانه باختری رود اردن به قتل رسید.
حساب کاربری غزه الان افزود: افسر تروریست اسرائیلی که در قلقیلیه به دست نیروهای مقاومت کشته شد، پیشتر در موساد اسرائیل کار می کرد.
بر اساس این گزارش، خودرو این افسر اسرائیلی پس از عملیات ترور در آتش سوخت.
 
تازه ترین قتل عام زنان و کودکان در اردوگاه الشاطی
 
نمایش پارچه نوشته ای در حمایت از فلسطین در دانشگاه تورنتو
صفحه کاربری «فلسطین آنلاین» در ایکس روز شنبه تصاویری از مراسم جشن فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه تورنتو را منتشر کرد که در آن یک دانشجو در میان تشویق و سوت زدن حضار، پارچه نوشته ای در حمایت از فلسطین به نمایش در می آورد. یک دانشجوی دیگر در بین جمعیت نیز پرچم فلسطین را در دست می گیرد.
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11241000"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4265795/11241000?width=600&height=350"></script></div>
 
 
 
 

نظر شما