شناسهٔ خبر: 67312183 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تحولات فلسطین ؛

شکنجه، قطع اعضای بدن و تجاوز در زندان های رژیم صهیونیستی

محمد عرب، خبرنگار سابق شبکه العربیه و زندانی صهیونیست ها گفت : شکنجه، قتل، تجاوز‌های جنسی، آزار، تحقیر و قطع اعضای بدن بدون بیهوشی از جمله جنایات در زندان‌های اسرائیل است .

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ محمد عرب، خبرنگار سابق شبکه العربیه زندانی در زندان سدی تیمان اسرائیل، از جنایات وحشتناک صهیونیست‌ها علیه زندانیان فلسطینی پرده برداشت و گفت: شکنجه، قتل، تجاوز‌های جنسی، آزار، تحقیر و قطع اعضای بدن بدون بیهوشی از جمله جنایاتی است که در زندان‌های اسرائیل در مورد اسرای فلسطینی انجام می‌شود.

شکنجه، قطع اعضای بدن و تجاوز در زندان های رژیم صهیونیستی شکنجه، قطع اعضای بدن و تجاوز در زندان های رژیم صهیونیستی شکنجه، قطع اعضای بدن و تجاوز در زندان های رژیم صهیونیستی شکنجه، قطع اعضای بدن و تجاوز در زندان های رژیم صهیونیستی شکنجه، قطع اعضای بدن و تجاوز در زندان های رژیم صهیونیستی شکنجه، قطع اعضای بدن و تجاوز در زندان های رژیم صهیونیستی شکنجه، قطع اعضای بدن و تجاوز در زندان های رژیم صهیونیستی

 

شمار شهدای کادر پزشکی در غزه به بیش از ۵۰۰ نفر رسید
معاون وزارت بهداشت غزه گفت بیش از ۵۰۰ نفر از کادر پزشکی ما به شهادت رسیدند و رژیم اشغالگر هنوز بیش از ۴۰۰ نفر از کارکنان ما در نوار غزه را بازداشت کرده است.

 

شکنجه، قطع اعضای بدن و تجاوز در زندان های رژیم صهیونیستی شکنجه، قطع اعضای بدن و تجاوز در زندان های رژیم صهیونیستی شکنجه، قطع اعضای بدن و تجاوز در زندان های رژیم صهیونیستی شکنجه، قطع اعضای بدن و تجاوز در زندان های رژیم صهیونیستی شکنجه، قطع اعضای بدن و تجاوز در زندان های رژیم صهیونیستی شکنجه، قطع اعضای بدن و تجاوز در زندان های رژیم صهیونیستی
مرد فلسطینی: جز نان ساده چیزی برای خوردن نداریم
الرساله، سخنان مرد فلسطینی در شمال منطقه غزه را منتشر کرد که با نشان دادن چند قطعه می گفت: این بر ذمه همه شماست.. این ویدئو را برای همه ارسال کنید. از لحظه ای که این ویدئو را تماشا می کنید، از طرف خودم و صدها تن از اهالی شمال غزه به شما می گویم از این به بعد ما فقط نان ساده داریم، فقط همین باقی مانده است.. چند روز دیگر به شما خواهم گفت: حتی همین نان ساده را هم در شمال غزه پیدا نمی کنیم. اگر آنها بتوانند حتی هوا را هم برای ما ممنوع می کنند. در شمال غزه ما با مرگ دست و پنجه نرم می کنیم. هیچ چیزی در اینجا برای خوردن وجود ندارد. گرسنگی بی سابقه بوده است! خدایا شاهد باش که من به دیگران گفتم.. خدایا شاهد باش! به خدا سوگند حتی اگر این نان را پیدا نکنیم از قضا و قدر الهی خشمگین و آزرده نخواهیم شد و گمان بد به خدا نخواهیم داشت و به یاری خدا پابرجا و مقاوم خواهیم ماند.. خدایا شاهد باش که من بیان کردم.
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11240377"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4265684/11240377?width=600&height=350"></script></div>
 
 
سازمان پزشکان بدون مرز: مجبور به تعلیق فعالیت در غزه خواهیم شد
سازمان غیردولتی پزشکان بدون مرز روز شنبه اعلام کرد از پایان ماه آوریل نتوانسته است به نوار غزه تدارکات بهداشتی ارسال کند.
سازمان پزشکان بدون مرز با اشاره به کمبود شدید دارو‌های ضروری و تجهیزات پزشکی در نوار غزه اعلام کرد، «مجبور است فعالیت‌های خود را متوقف کند یا کاهش دهد».
این سازمان در بیانیه‌ای توضیح داد از پایان ماه آوریل دیگر امکان ارسال تجهیزات پزشکی را به نوار غزه که از ۹ ماه پیش با جنگ ویرانگر اسرائیل مواجه شده است، نداشته است.
این منبع تصریح کرد بسته شدن گذرگاه رفح با مصر به دنبال حمله اسرائیل به جنوب نوار غزه در روز ششم ماه مه، مانع از این شده است که کمک‌های بشردوستانه از طریق گذرگاه کرم ابو سالم به غزه وارد شود.
شکنجه؛ قطع اعضای بدن و تجاوز در زندان های رژیم صهیونیستی
سازمان پزشکان بدون مرز با ابراز تاسف اعلام کرد «بدون تامین تدارکات پزشکی در روز‌های آینده ما مجبور خواهیم شد برخی از فعالیت‌های پزشکی خود را متوقف کنیم یا به طور قابل توجهی کاهش دهیم».
از هفتم اکتبر گذشته اسرائیل با حمایت کامل آمریکا حمله ویرانگر به نوار غزه را آغاز کرد که به کشته و زخمی شدن ۱۲۳ هزار نفر فلسطینی منجر شده است. این حمله اسرائیل را در سطح بین المللی منزوی کرد و پیگرد علیه آن را در دیوان بین المللی دادگستری موجب شد.

 

حمله هوایی به اردوگاه الشاطئ غزه
شبکه خبری قدس نوشت: در حملات امروز هواپیماهای رژیم اشغالگر به یک منطقه مسکونی در اردوگاه الشاطئ در غزه چند نفر به شهادت رسیده و تعدادی نیز مجروح شدند.
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11240372"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4265684/11240372?width=600&height=350"></script></div>
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11240373"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4265684/11240373?width=600&height=350"></script></div>
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11240375"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4265684/11240375?width=600&height=350"></script></div>
 
تاکید جبهه خلق آزادی بخش فلسطین بر دروغگویی نتانیاهو با هدف گمراه سازی
شبکه تلویزیونی المیادین در خبری فوری گزارش داد جبهه خلق آزادی بخش فلسطین اعلام کرد اظهارات نتانیاهو که طی آن مدعی شد اسرائیل سیاست گرسنه نگه داشتن را در غزه دنبال نمی کند، صرفا دروغ هایی با هدف گمراه سازی است. جبهه خلق آزادی بخش تاکید کرد اظهارات نتانیاهو درباره خلع سلاح مقاومت و تحمیل دولت مدنی بر غزه، چیزی جز خواب و خیال نیست.

شکنجه؛ قطع اعضای بدن و تجاوز در زندان های رژیم صهیونیستی

 

حمله گردان های قدس به مقر فرماندهی صهیونیست ها در جنوب شرقی غزه
خبرگزاری یونیوز نوشت: گردان های قدس تصاویری از حمله خمپاره ای به مقر فرماندهی و کنترل رژیم اشغالگر در منطقه ابوعریبان در جنوب شرقی شهر غزه منتشر کرد.
 
کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11240377"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4265684/11240377?width=600&height=350"></script></div>

 

درگیری نیروهای مقاومت با نظامیان صهیونیست در جنین
کانال تلگرام اولترا فلسطین از آغاز مجدد درگیری ها بین مقاومت و نیروهای رژیم اشغالگر در یورش این نیروها به محله الجابریات در جنین خبر داد.

 

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11240376"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4265684/11240376?width=600&height=350"></script></div>

 

نظر شما