شناسهٔ خبر: 67315718 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فخاری:

این حق ایرانی است که با عزت و احترام زندگی کند

فخاری: سخنگوی ستاد انتخاباتی استان تهران پزشکیان گفت: ایران و ایرانی کالا نیست که خلاف عرف شهروندی با آن رفتار شود. این حق ایرانی است که با عزت و احترام زندگی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، الهام فخاری عضو ستاد مسعود پزشکیان در نشست خبری خود همراه با اهالی رسانه گفت: کمابیش مانند روزهای پیش از انتخابات برگزار شده، جو جامعه انتخاباتی شده و به دنبال مناظره‌‌هایی که برگزار شده فضای هر یک از کاندیداها، در خصوص ادبیات و گفتاری رویکردشان به جامعه عرصه شده است. 

 

وی افزود: در انتخابات اخیر، بحث‌ها و چالش ‌هایی به وجود اورده که مسئله مهم این است که سیاست ایران در دهه اخیر پررنگ شده است. اما نکته قابل توجه در انتخابات آن است که نکته‌های مقام معظم رهبری درباره اخلاق نامزدها در مناظره‌های گذشته توسط برخی کاندیداها رعایت نشده است. رفتارها و گفتارهایی مطرح شده است که از جهت شان ادب سیاسی کشور به دور است. امیدواریم تغییر رویکردی در جهت سخنان رهبری ایجاد شده و‌ به الگو یکپارچه توجه شود. برخوردهایی که درشهرهایی که فعالیت تبلیغی برای آقای پزشکیان دیده شده تناسبی با نظر رهبری با تیم برجام از جمله آقای ظریف نداشت. از محتوا و توصیه‌ها روندی که می‌گذرد باید به منافع ملی توجه داشته باشیم. ایران و ایرانی کالا نیست که خلاف عرف شهروندی با آن رفتار شود. این حق ایرانی است که با عزت و احترام زندگی کند. نیازهای هرم اجتماعی مطرح شده برآورده شود. آیا این شان ما است که وعده اوردن گوشت به درب مقابل منزل مطرح شود. نباید نیازها و خدمات اولیه به عنوان وعده تحت عنوان ویژه بسته‌های خاص توسط کاندیداها مطرح شود. این موضوع دست کم گرفتن مردم است و امیدواریم مردم با توجه به ان چیزی که خودشان می‌پسنددند و نوع برخ‌وردی که با آنان می‌شود و آزرده خاطر می‌شوند پاسخ روشنی به کاسبان تحریم بدهند. تلاش ما این است مردم سخن خود در شیوه قانونی از طریق ظرفیت جمهوری اسلامی و از طریق انتخابات بدهند. حق طبیعی مردم آن است که از طریق نظرات خودشان وعده‌های آنان را محقق کنیم. 

 

وی تصریح کرد:اقای پزشکیان امروز به کردستان و فارس رفتند. ما امرور برنامه مختلفی داریم که نشست مهندسان و کارافرینان با آقای جهانگیری است 

گذشته از برنامه‌هایی که کاندیدای محترم و کارشناسان دارند، شاهد افتتاح ستاد در شهرهای مختلف هستیم در استان تهران شهرستان‌های شهریار، ، ورامین، شهر قدس و ستادهای مردمی و تخصصی به جمع فعالین پزشکیان می‌پیوندند و تلاش می‌کنند.  

 

وی افزود: کمپین قرار تماس با گفتگوهای شهروندان تدارک دیده و از روش گفتگو برای قانع کردن مردم استفاده می‌کنیم. نشست فعالان شهری و روستایی برگزار خواهد شد. فردا همایش فعالان کشاورزی برگزار خواهد شد. دیدگاه و نیازهای در حوزه غذا و کشاورزی مطرح خواهد شد. رویداد مهم ورزشگاه شیرودی در سالن افراسیابی با حضور اقای پزشکیان برگزار خواهد شد. شبکه تلویزیونی آقای پزشکیان به تولید پخش برنامه می‌پردازد از منتقدان اجتماعی و سیاسی در جهت رویکرد نقد برنامه‌های کاندیداها هم دارد. 

 

علی تاجرنیا رئیس ستاد انتخابات تهران گفت: حجم اخبار پیرامون اخبار ستاد زیاد است و ستاد نیاز دارد تا سخنگویی در تامین نیازهای انتشار اخبار وجود داشته باشد و خانم زرابادی سخنگوی ستاد مرکزی انتخاب شدند 

 

وی افزود: ما هرچقدر به فضای انتخابات نزدیک می‌شویک رقابت جدی می‌شود. شیب رشد اقای پزشکیان نسبت به سایر کاندیداها بیشتر است و کاملا رفتار کاندیداها در مناظرات و تبیلغات و جهت گیری آنان در تخریبی اقای پزشکیان است. در روزهای اینده فضای اطلاع رسانی را بیشتر می‌کنیم. در حوزه کاری، فردا یکشنبه روز شلوغی برای اقای پزشکیان است. ۷ تا ۸ صبح جلسه کاری با کارافرینان خواهد داشت بعد از ان فعالان عرصه کشاورزی از ساعت ۹ تا ۱۱ جلسه خواهند داشت. بعد از ان تا ساعت ۱ در اتاق بازرگانی با اقای پزشکیان جلسه خواهند داشت. از ساعت ۱ تا ۲:۳۰ همایش عرصه سلامت و جامعه پزشکی خواهد بود. بعد از ان همایش ایثارگران ۲:۳۰ تا ۴ خواهد بود ۴ تا ۱۷ با هنرمندان دیدار خواهد کرد. در ادامه اخر وقت همایش بزرگ حامیان آقای پزشکیان را خواهیم داشت. 

 

وی تصریح کرد: ما می‌خواستیپ بعد از ظهر رور سه‌شنبه برنامه همایش را داشته باشیم اما تمامی ظرفیت‌های انتظامی در اختیار برنامه جشن غدیر بود و به هیچ کدام از نامزدها مجوز داده نشده است. نکته مهم دیگر ما در برنامه همایش طبق اطلاع قبلی قرار بود در کتابخانه ملی برگزار شود و قرارداد مربوطه به مبلغ ۹۰ میلیون تومان بود که پرداخت کردیم اما علیرغم پرداخت پول رئیس کتابخانه ملی درخواست عودت پول و لغو برنامه داشتنند و این موضوع اخلاقی نبود. این موضوع کمک به فضای انتخابات نیست و ایجاد فرصت برابر نیست. اما در نهایت این برنامه‌ها در هتل ارم با حضور آقای پزشکیان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما