شناسهٔ خبر: 67315461 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دیپلماسی‌ایرانی | لینک خبر

مسمومیت سرکرده گروه تروریستی تحریر الشام

صاحب‌خبر -

منابع میدانی در ادلب سوریه از مسمومیت «ابومحمد الجولانی» خبر داده و اعلام کردند که او به‌علت برخی عوارض جانبی ناشی از قرار گرفتن در معرض یک ماده سمی همچنان در بستر و تحت مراقبت است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، منابع میدانی در ادلب سوریه اعلام کردند که «ابومحمد الجولانی» سرکرده گروه تروریستی هیئت تحریر الشام یا همان جبهه النصره سابق در جریان سفر ۱۰ روز پیش خود به ادلب در معرض مسمومیت قرار گرفته است.

این منابع به المیادین گفتند که الجولانی چند روزی از مشکلات سلامتی رنج می‌بُرد و موضوع مخفی نگه داشته شد، اما در نهایت مشخص شد که در نوشیدنی او در جریان سفر به ادلب ماده سمی وجود داشته است.

منابع مذکور افزودند که سرویس امنیتی وابسته به الجولانی تحقیقات گسترده‌ای را در مورد صاحبان مراکزی که او از آنها بازدید کرده و احتمالا در معرض مسمومیت قرار گرفته است، آغاز کرده‌اند.

منابع میدانی در ادلب همچنین گفتند که الجولانی به دلیل برخی عوارض جانبی ناشی از قرار گرفتن در معرض یک ماده سمی همچنان در بستر و تحت مراقبت است.

این منابع خاطرنشان کردند که اتهامات پیرامون یکی از سرکرده‌های گروه موسوم به «ارتش آزاد» می‌چرخد که الجولانی به خانه او رفته بود تا از گروه تحت فرمانش بخواهد در اعتراضات علیه الجولانی شرکت نکنند.

نظر شما