شناسهٔ خبر: 67314669 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس ستاد قاضی‌زاده‌هاشمی:

کاندیداها مراقب باشند تا دشمن از اظهارات آنها شاد نشود

محسن فرامرزی

رئیس ستاد مرکزی قاضی‌زاده هاشمی گفت: همه نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری باید به توصیه رهبری عمل کرده و مراقب باشند تا دشمن از اظهارات آنها شاد نشود.

صاحب‌خبر -

محمدرضا میرشمسی در گفت‌وگو با ایسنا درباره توصیه‌های امروز رهبر انقلاب به نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: رهبر انقلاب اشاره کردند که نامزدها حرفی نزنند که موجب شاد شدن دشمن شود. اشاره رهبری به این موضوع نشان دهنده اهمیت آن است. باید همه مراقب باشیم تا دشمن از اقدامات ما سوء‌استفاده نکند. در این مناظره‌ها گاهی مشاهده شد که افراد برای کسب رای به سیاه‌نمایی و تحریف واقعیت روی آوردند و یکسری حقایق را پوشاندند.

وی ادامه داد: کدام کشور است که بدون نقص باشد؟ ولی وقتی روند انقلاب اسلامی را از ابتدا مرور می‌کنیم،  متوجه عمق پیشرفت‌های نظام می‌شویم، ولی حالا نباید کسی این پیشرفت‌ها را نادیده بگیرد. ساختار سیاسی کشور ما مثل همه کشورها به گونه‌ای است که اجازه نمی‌دهد اصول لایتغر قانون اساسی با خواسته‌های غیرقانونی برخی افراد تغییر یابد. بعضی حرف‌ها که زده شد، شاید حتی نتواند رای مردم را هم جلب کند بلکه موجب آزرده شدن خاطر آنها و شاد شدن دشمن شود. همه نامزدها باید به توصیه رهبری عمل کرده و مراقب باشند تا دشمن از اظهارات آنها شاد نشود.

رئیس ستاد انتخابات قاضی‌زاده هاشمی در پایان گفت: آقای قاضی‌زاده هاشمی در برنامه‌های تلویزیونی هیچگاه چنین اظهاراتی نکرد و با همین روند تا پایان ادامه خواهد داد و سایر نامزدها هم باید مراقب باشند که حرفی نزنند که موجب یاس در داخل کشور شود.

انتهای پیام

نظر شما