شناسهٔ خبر: 67396693 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

امام جمعه شهرری: ولایت فقیه، ادامه ولایت امیرالمومنین علیه السلام است

 حجت الاسلام شاهچراغی با اشاره به اینکه شهید بهشتی مظلوم زیست و مظلوم از دنیا رفت، بیان کرد: شهید بهشتی در جهت آینده نگری بی نظیر بود و شاگردان شهید بهشتی قوه قضائیه را حفظ کرده‌اند.  حجت الاسلام شاهچراغی با اشاره به اینکه شهید بهشتی مظلوم زیست و مظلوم از دنیا رفت، بیان کرد: شهید بهشتی در جهت آینده نگری بی نظیر بود و شاگردان شهید بهشتی قوه قضائیه را حفظ کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران، حجت الاسلام سیدعلی شاهچراغی امام جمعه شهرری در آئین تجلیل از قضات و مسئولین قضائی که به میزبانی فرمانداری ویژه شهرستان ری برگزار شد، با تبریک عید سعید غدیر خم اظهار کرد: اگر کسی شب‌ها را به عبادت بپردازد و روزها را روزه بگیرد و تمام مالش را صدقه بدهد اما ولایت را نپذیرد، هیچ کدام از اعمالش پذیرفته نمی‌شود.

وی گفت: نظام اسلامی و ولایت فقیه ادامه ولایت امیرالمومنین علیه السلام است و اگر کسی ولایت فقیه را نپذیرد، راه را خطا می‌رود. امام جمعه شهرری با بیان اینکه عید غدیر مقدمات، مقارنات و تعقیبات دارد، افزود: اینکه پیامبر «ص» مردم را جمع کرد مقدمات بود و خواندن خطبه غدیر مقارنات بود و تعقیبات آن نیز ادامه راه ولایت همین ولایت فقیه و نظام اسلامی است.

حجت الاسلام شاهچراغی با اشاره به اینکه شهید بهشتی مظلوم زیست و مظلوم از دنیا رفت، بیان کرد: شهید بهشتی در جهت آینده نگری بی نظیر بود و شاگردان شهید بهشتی قوه قضائیه را حفظ کرده‌اند.

وی تصریح کرد: در قوه قضائیه از ابتدا حاکم عادل در مسند حکمرانی بوده و از راه امام راحل «ره» و مقام معظم رهبری تخطی نکرده است، لذا مردم از دستگاه قضا توقع عدالت و گره گشایی دارند.

 انتهای پیام/

نظر شما