شناسهٔ خبر: 67314525 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

گفت‌وگوی مهر؛

مشارکت حداکثری ابتکار عمل دشمن در اقدامات خصمانه را از بین می‌برد

بندرعباس- جانباز شیمیایی دفاع مقدس گفت: مردم باید توجه داشته باشند که مشارکت حداکثری آنها ابتکار عمل دشمن را برای گسترش اقدامات خصمانه علیه ملت ایران از بین خواهد برد.

صاحب‌خبر -

حمیدرضا تقی خانی در گفت و گو با خبرنگار مهر، در ارتباط با اهمیت انتخابات پیش‌رو و نقش آن در تعیین سرنوشت کشور اظهار کرد: کسی که در خود توانایی اداره قوه اجرایی کشور را می بیند و وارد این عرصه می‌شود باید به دو نکته توجه داشته باشد که نکته اول عزت ملت بزرگ ایران و دیگری پرهیز از اموری که ممکن است موجب ذلت شود است.

وی افزود: نمونه بارز عزت در کشور شهیدان رجایی و رئیسی هستند که در اوج مردم داری بودند و از بطن مردم برخواسته و برای مردم تلاش کردند چنانچه همگان شاهد بودند زمانی که سیل در یکی از مناطق کشور آمده بود شهید رئیسی با همان لباس روحانیت و با تواضع کامل وارد آب سیل شده و به کار مردم رسیدگی می‌کرد.

ملت ایران کسانی را که بخواهند به عزت کشور خدشه وارد کنند را تحمل نخواهند کرد

این جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: دوره رئیس جمهورهایی که به جای خدمت به مردم وقت خود را در روزهای تعطیل و جمعه صرف اسکی در توچال یا خوش‌گذرانی در سد لتیان کردند حاصلی جز ذلت نداشته اند گذشت، همه کسانی که خود را در قامت ریاست جمهوری می‌بینند باید سرگذشت رئیس جمهوری را که با لباس زنانه از ایران فرار کرد را مورد مطالعه قرار دهند چرا که ملت بزرگ ایران کسانی را که بخواهند به عزت‌شان خدشه وارد کنند را تحمل نخواهند کرد.

تقی خانی در اشاره به انتظاراتی که از رئیس جمهور وجود دارد گفت: انتظاری که همه ملت از رئیس جمهور آینده دارند این است که مردم را درک کند؛ وقتی می‌خواهد حقوق کارگر و کارمند را تعیین کنند حتماً به میزان تورم موجود در جامعه توجه داشته باشند چرا که دولت مسئول مستقیم سفره و قدرت خرید مردم و اگر به این موضوعات توجه نداشته باشد موجب دلسردی مردم از انتخاب خود خواهد شد و دلسرد کردن مردم هدف دشمن است.

وی ادامه داد: کشور ما به یک رئیس جمهوری احتیاج دارد که بتواند با برنامه‌ریزی صحیح و قوی فصل جدیدی از خدمت را در کشور آغاز کند و به دنیا نشان دهد که ایران همیشه قوی است و باید دقت داشته باشد و با عملکرد خود میهن اسلامی را به سوی سعادت ببرد.

مشارکت حداقلی به دشمنان جرأت گسترش اقدامات خصمانه می‌دهد

جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس اظهار کرد: ملت بزرگوار ایران بار دیگر باید در ۸ تیر پای صندوق رأی حاضر شده و حماسه آفرینی کنند چرا که جهان و دشمنان این ملت بزرگ به انتظار نشسته‌اند که ببیند حضور مردم چگونه خواهد بود، قطع یقین بدانید اگر مشارکت پایین باشد دشمنان ایران اسلامی دل و جرأت پیدا خواهند کرد تا اقدامات خصمانه خود را گسترش دهند اما اگر مشارکت مردم حداکثری باشد این دشمنان خواهند بود که دلسرد خواهند شد؛ بنابراین مردم باید توجه داشته باشند که مشارکت حداکثری آنها ابتکار عمل دشمن را برای گسترش اقدامات خصمانه بر علیه ملت ایران از بین خواهد برد.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال این است که مشارکت مردم در انتخابات را به حداقل ممکن برساند ولی مردم باید با حضور خود بدخواهان ملت ایران را ناامید کنند و با انتخاب فردی اصلح، مؤمن، متعهد و ولایتمدار کشور را در عرصه بین‌المللی به اوج اقتدار برسانند.

تقی خانی ابراز کرد: امروز کشور ما در عرصه بین‌المللی با چالش‌هایی روبرو است؛ شهید بزرگوار امیر عبداللهیان با مجاهدت‌های خود توانست راه را برای حرکت‌های بهتر در دنیا باز کند از این رو امروز باید کسی را به مقام ریاست جمهوری برگزینیم که بتواند برای ادامه مسیر شهید دیپلمات جمهوری اسلامی ایران، از تجربه دیپلماسی قوی برخوردار باشد چرا که چنین شخصی فرصت‌های و تهدیدهای عرصه بین‌المللی را به خوبی می‌شناسد و می‌تواند با نگاه دقیق‌تری مأموریت‌های دستگاه دیپلماسی کشور را ترسیم کند.

جانباز دوران هشت سال دفاع مقدس ابراز کرد: شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در ارتباط با انتخاب فرد اصلح می‌فرمودند انتخاب در انتخابات مانند یک چشمه است، وقتی این چشمه از جایی که می‌جوشد زلال باشد تا آخر این آب زلال است، ولی اگر از ابتدا گل آلود بود تا آخر همین گونه است بنابراین در انتخاب خود باید به عقبه افراد و جایی که آن‌ها تغذیه می‌شوند نیز توجه کنیم‌.

نظر شما