شناسهٔ خبر: 67396584 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

هم‌زمان با سراسر استان اصفهان

عملیات اجرایی احداث ۱۲ کلاس درس خیرساز در گلپایگان کلید خورد

مدیر آموزش و پرورش گلپایگان گفت: امروز هم‌زمان با استان عملیات احداث ۱۲ کلاس درس خیرساز در شهرستان گلپایگان کلنگ‌زنی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، باقر عبیری امروز _پنجشنبه هفتم تیر_ در آئین عملیات کلنگ‌زنی ساخت مدارس خیرساز در گلپایگان اظهار کرد: در جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان تفاهم‌نامه‌ای بین اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، با مجمع خیران مدرسه ساز ساخت هزار کلاس درس منعقد شد که امروز هفتم تیر همزمان با استان اصفهان در شهرستان گلپایگان نیز عملیات ساخت دو باب مدرسه شش کلاسه کلید خورد.

وی با اشاره به اینکه روستای رباط سرخ یکی از روستاهای پرجمعیت شهرستان است که نسبت به سایر روستاها جمعیت دانش‌آموزی بالایی دارد، افزود: امروز عملیات احداث یک واحد آموزشی شش کلاسه در زمینی که دو سال قبل با کمک بنیاد مسکن تملک کرده بودیم کلنگ زنی شد.

مدیر آموزش و پرورش گلپایگان ادامه داد: در بلوار امام رضا (ع) زمینی به متراژ ۴۳۰۰ متر با ارزش ۳۰ میلیارد تومان توسط خیرین به آموزش و پرورش اهدا شده است که در فاز دوم زمین ساخت دبیرستان شش کلاسه دخترانه متوسطه اول کلنگ زنی شد که در آینده‌ای نزدیک با کمک خیرین مدرسه‌ساز استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

نظر شما