شناسهٔ خبر: 67396581 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی:

بیشترین شکایت مردمی در زمینه مرغ، کابینت‌سازی و آسانسور بوده است

المیرا عسگری زاده

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌غربی گفت: امسال ۸۶۴۰ فقره پرونده در استان تشکیل شده که جریمه نقدی برای این پرونده‌ها بیش از ۳۷۹۹ میلیارد ریال تعیین شده است.

صاحب‌خبر -

حسین نجف‌زاده امروز (هفتم تیر ماه) در نشست خبری با اصحاب رسانه، بر ضرورت تقویت نظارت و بازرسی در حوزه‌های مختلف تاکید کرد و افزود: سال گذشته از ۳۲ هزار و ۴۸۳ پرونده تشکیل‌شده در استان، ۵۰۲۳ پرونده توسط اکیپ گشت اداره کل تعزیرات استان تشکیل شده است. 

وی با بیان اینکه نظارت بر بازار به طور مستمر انجام می‌شود، گفت: متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌های تعزیرات هشت روز کاری است. 

نجف‌زاده از ابلاغ طرح نظارتی برای ۴۳ عنوان کالا در سال ۱۴۰۳ خبر داد و ادامه داد: سال گذشته ۳۲۰ میلیارد تومان جزای نقدی وصول شده است. 

وی از تشکیل پرونده سوءاستفاده از معافیت مرزنشینان خبر داد و گفت: محکومان این پرونده‌ها در دو مرحله اقدام به ورود کالای قاچاق به تعداد ۱۸۶ هزار دستگاه لوازم خانگی کردند که جریمه و حکم نهایی این کالاهای قاچاق ۱۸۰۰ میلیارد تومان تعیین و در حال طی مراحل اجراست.  

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان گفت: میزان جرایم نقدی صادره امسال نسبت به سه ماه نخست سال گذشته رشد ۱۷۲ درصدی داشته است و در تشکیل پرونده نیز رشد ۱۲ درصدی دارد. 

وی با بیان اینکه بیشترین پرونده تشکیل‌شده مربوط به قاچاق کالا و خدمات است، افزود: مرغ، کابینت‌سازی و آسانسور سه حوزه‌ای است که بیشترین شکایت‌های مردمی را داشته‌اند. 

انتهای پیام

نظر شما