شناسهٔ خبر: 67314452 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

تصویب واریز کمک هزینه درمان و مناسبت های ملی و مذهبی برای کارگران شهرداری کرج

سخنگو و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج گفت: پاکبانان و سبزبانان کمک هزینه درمان (بیمه تکمیلی) و هدیه مناسبت های ملی و مذهبی دریافت می کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از البرز، عمار ایزدیار در پایان جلسه شورای شهر کرج با اشاره به مصوبات این شورا در خصوص رفاهیات کارکنان مجموعه مدیریت شهری اظهارداشت: به منظور افزایش سرانه رفاهی کارکنان لایحه فوق در کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر مورد بحث و بررسی اعضاء شورای شهر قرار گرفت و برای اجرا مصوب شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج اذعان کرد:همچنین در کمیسیون مقرر شد نحوه پرداخت ارزاق های ماه رمضان، نیمه اول سال و نیمه دوم سال (عید نوروز) صرفا در قالب بن کارت یا کارت خرید انجام خواهد شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: عید فطر، عید غدیر، عید قربان، دهه کرامت، اعیاد شعبانیه، شب یلدا، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مبعث، روز زن و روز مرد از مناسبت هایی هستند که در کمیسیون مقرر شد که به تمام مجموعه مدیریت شهری کمک هزینه پرداخت شود. 

ایزدیار بیان کرد: مواردی که به سبزبانان و پاکبانان پرداخت می شود، به کارگران سازمان مدیریت آرامستان ها  نیز پرداخت خواهد  شد.

ایزدیارخاطرنشان کرد: رعایت عدالت توزیعی در  پرداخت ها به همه کارکنان در شهرداری اعم از رسمی، قراردادی، حجمی، شرکتی و کارگری و کارمندی از جمله مواردی است که توسط اعضای شورای شهر پی گیری و عملیاتی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما