شناسهٔ خبر: 67152215 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

عضو‌ شورای شهر کرج:

شهردار کرج مسئول اختلال در خدمت رسانی در موضوع بیمه تکمیلی کارکنان است

عضو‌ شورای شهر کرج: دبیر اول شورا و رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج گفت: مسئولیت اختلال در خدمت رسانی به کارکنان در موضوع بیمه تکمیلی بر عهده شهردار کرج است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی حاجی قاسمی در نطق پیش از دستور یکصد و شصت و هشتمین جلسه رسمی شورای شهر به تذکرات قبلی در خصوص قرارداد بیمه تکمیلی کارکنان مدیریت شهری اشاره و خطاب به شهردار اظهار داشت: متاسفانه علیرغم تذکرات قبلی مقدمات انعقاد قرارداد بیمه تکمیلی پرسنل شهرداری کرج در موعد مقرر انجام نگرفت و مسئولیت اختلال در خدمت رسانی به کارکنان بر عهده شهردار کرج است.

دبیر شورای شهر کرج در بخش دیگری از تذکرش اذعان کرد: با توجه به ابلاغ محاسبه تأخیر تأدیه به صورت سالانه به جای ماهانه توسط برخی واحدهای قضایی ضرورت دارد وصول مطالبات شهرداری کرج به جدیت دنبال شود. 

حاجی قاسمی تصریح کرد: در مواردی اصل خسارت توسط فرد بدهکار پرداخت می شود اما خسارت تأخیر تأدیه تسویه نمی شود و در طول زمان نیز اقدام موثری برای وصول طلب انجام نمی گیرد. 

رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج بیان کرد: نتیجه این کار بی ارزش شدن طلب شهرداری در طول زمان خواهد بود، پر واضح است که یا باید از فرایندهای قضائی و اجرائیات طلب شهرداری وصول شود یا با طرف مقابل توافق شده و به نحوی دیگری طلب شهرداری وصول شود. 

حاجی قاسمی خاطرنشان کرد: متاسفانه شاهد آن هستیم که هیچ اقدامی از باب قهری یا صلحی انجام نمی گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما