شناسهٔ خبر: 67314086 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

آغاز مسابقات موضوعی نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی

مسابقات برخط بخش موضوعی نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران با موضوع «قربان تا غدیر» و «انتخابات» کار خود را آغاز کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، رضا احمدی دبیر نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران با اشاره به اینکه مسابقات موضوعی این دوره از مسابقات در پنج موضوع انتخابات، قربان تا غدیر، محرم، مشاهیر ایران و زبان فارسی به‌صورت برخط و از طریق بازی ایرانی «کوییز» برگزار می‌شود، گفت: نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران با شعار «نشاط خانوادگی با بازی ایرانی» در دو بخش برخط و حضوری برگزار می‌شود.

دبیر نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران با اشاره به آغاز رسمی نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران همزمان با شروع ثبت‌نام از علاقه‌مندان گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد کشوری می‌توانند از طریق سایت بازیکو نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

احمدی با اشاره به اینکه بازی «کوییز» یکی از بازی‌های موبایلی ایرانی در سبک اطلاعات عمومی است، تصریح کرد: اولین مسابقات بخش موضوعی در دو محور «قربان تا غدیر» همزمان با روز عید قربان و «انتخابات» همزمان با فضای انتخاباتی کشور ثبت‌نام خود را از طریق سایت بازیکو آغاز کرده است. علاقه‌مندان می‌توانند بعد از ثبت‌نام در این رقابت‌ها و پاسخگویی به سوالاتی که با محوریت عید قربان و غدیر و انتخابات در بازی کوییز طراحی شده، شرکت کنند.

در محور انتخابات حدود ۲ هزار سوال ۴ گزینه‌ای طراحی شده است که از امروز ۲ تیرماه آغاز شده و تا ۹ تیرماه همزمان با روز انتخابات ریاست جمهوری ادامه دارد. هدف از این موضوع آشنایی بیش‌تر جامعه به خصوص قشر جوان و نوجوان با مسئله انتخابات و کاندیدای ریاست جمهوری کشور است.

به گفته دبیر نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران به نفرات اول تا پنجم به ترتیب جوایزی شامل تبلت، تلفن همراه، ساعت هوشمند و هندزفری اهدا می‌شود. همچنین با انجام قرعه‌کشی بین ۳۰۰ نفر اول این لیگ به ۳۰ نفر کارت هدیه اهدا می‌شود.

نظر شما