شناسهٔ خبر: 67326417 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

احمدی خبر داد؛

آغاز مسابقات موضوعی نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی

زینب رازدشت تازکند

مسابقات برخط بخش موضوعی نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران با موضوع «قربان تا غدیر» و «انتخابات» کار خود را آغاز کرد.

صاحب‌خبر -

رضا احمدی دبیر نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه مسابقات موضوعی این دوره از مسابقات در پنج موضوع انتخابات، قربان تا غدیر، محرم، مشاهیر ایران و زبان فارسی به‌صورت برخط و از طریق بازی ایرانی «کوییز» برگزار می‌شود، گفت: نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران با شعار «نشاط خانوادگی با بازی ایرانی» در دو بخش برخط و حضوری برگزار می‌شود.

وی با اشاره به آغاز رسمی نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران همزمان با شروع ثبت‌نام از علاقه‌مندان گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این رویداد کشوری می‌توانند از طریق سایت بازیکو نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

آغاز مسابقات موضوعی نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی

دبیر نهمین جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران گفت: بازی «کوییز» یکی از بازی‌های موبایلی ایرانی در سبک اطلاعات عمومی است. اولین مسابقات بخش موضوعی در دو محور «قربان تا غدیر» همزمان با روز عید قربان و «انتخابات» همزمان با فضای انتخاباتی کشور ثبت‌نام خود را از طریق سایت بازیکو آغاز کرده است. علاقه‌مندان می‌توانند بعد از ثبت‌نام در این رقابت‌ها و پاسخگویی به سوالاتی که با محوریت عید قربان و غدیر و انتخابات در بازی کوییز طراحی شده، شرکت کنند.

وی افزود: در محور انتخابات حدود ۲ هزار سوال ۴ گزینه‌ای طراحی شده است که از امروز ۲ تیرماه آغاز شده و تا ۹ تیرماه همزمان با روز انتخابات ریاست جمهوری ادامه دارد. هدف از این موضوع آشنایی بیش‌تر جامعه به خصوص قشر جوان و نوجوان با مسئله انتخابات و کاندیدای ریاست جمهوری کشور است.

احمدی گفت: به نفرات اول تا پنجم به ترتیب جوایزی شامل تبلت، تلفن همراه، ساعت هوشمند و هندزفری اهدا می‌شود. همچنین با انجام قرعه‌کشی بین ۳۰۰ نفر اول این لیگ به ۳۰ نفر کارت هدیه اهدا می‌شود.

نظر شما