شناسهٔ خبر: 67314030 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

افتتاح ۳۴ پروژه یادگار ابراهیم در استان کردستان  

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اعلام این خبر گفت: با حضور دکتر مخبر در ستاد وزارت بهداشت و به صورت ویدئو کنفرانسی ۳۴ پروژه بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در شهرستان های مختلف استان افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مفدا کردستان دکتر فریدون عبدالملکی در آیین افتتاحیه ۳۴ پروژه بهداشتی، درمانی دانشگاه گفت: توجه ویژه و تلاش شهید رئیسی و مقام عالی وزارت بهداشت به استان کردستان حاصل خدمت های ماندگار در حوزه سلامت است که امروز به جهت خدمت به مردم عزیز کردستان به بهره برداری رسید.

وی با اشاره به افتتاح ۲۳ پروژه بهداشتی در استان افزود: در بین افتتاح این تعداد پروژه بهداشتی شاهد بهره برداری و افتتاح ۱۵ خانه بهداشتی در شهرستان های مختلف استان، ۳ مرکز جامع سلامت شهری در سنندج و مریوان، مرکز جامع سلامت روستایی بیساران سروآباد و پایگاه سلامت شهری شهید رجایی قروه هستیم.

افتتاح ۳۴ پروژه یادگار ابراهیم در استان کردستان
 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان از بهره برداری ۷ پروژه درمانی خبر داد و گفت: افتتاح بخش MRI و سی تی آنژیو گرافی بیمارستان توحید سنندج، بخش ICU بیمارستان امام حسین(ع) بیجار و NICUبیمارستان بانه، افتتاح فوریت های پزشکی بین جاده ای چناره مریوان و وفوریتهای پزشکی شهری شماره 2 بیجار ، تجهیز پروژه های حراست و حفاظتی از طرح های یادگار ابراهیم در حوزه درمانی می باشد.

دکتر فریدون عبدالملکی ضمن اشاره به ۳ پروژه آموزشی در دولت خدمت رسان شهید رئیسی افزود: بهره برداری و افتتاح دانشکده بین الملل و کلاس های دانشکده داروسازی در مجموعه پردیس علوم پزشکی و دپارتمان گروه روانپزشکی در بیمارستان قدس سنندج از خدمت های ماندگار شهید جمهور در استان کردستان می باشد.

افتتاح ۳۴ پروژه یادگار ابراهیم در استان کردستان
 

وی افزود:خرید ۱۸ دستگاه خودرو KMC جهت خدمات رسانی به مناطق محروم روستایی از پروژه پشتیبانی دولت سیزدهم می باشد.

دکتر عبدالملکی به تاثیر به بهره برداری رسیدن این پروژه ها در توسعه زیرساخت های حوزه سلامت و نیز ارتقای خدمات رسانی سلامت به مردم عزیز استان اشاره نمود و افزود: هزینه ای بالغ بر 2 هزار و پانصد و هشتاد میلیارد ریال برای احداث و تجهیز این پروژه ها صرف شده است.

افتتاح ۳۴ پروژه یادگار ابراهیم در استان کردستان
 

نظر شما