شناسهٔ خبر: 67314010 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

بزرگ‌ترین تعهد مدرسه‌سازی اصفهان با انعقاد تفاهم‌نامه ساخت ۵۰ مدرسه منعقد شد

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و به همت شرکت پتروپالایش نفت اصفهان و پیگیری‌های مجمع خیران مدرسه‌ساز ۵۰ مدرسه در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان اصفهان ساخته خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش، محسن قدیری در جشن بزرگ گل‌ریزان نهضت مدرسه‌سازی که به همت این شرکت بیست‌ونهم خرداد در سالن جلسات شهرک شهید محمد منتظری برگزار شد، با اشاره به اینکه هیچ کاری در این دنیا به اندازه ساخت مدرسه برای انسان ماندگار نیست، اظهار کرد: اگرچه اعتبار زیادی برای انجام پروژه‌های این هلدینگ اختصاص داده‌ایم، اما آنچه مسلم است و برای ما به نام نیکو و یادگار می‌ماند، اقدام‌هایی مانند ساخت مدرسه و دانشگاه است، چرا که این محل‌ها مکانی برای انسان‌پروری است.

وی افزود: اگر مدرسه داشته باشیم که دانش‌آموزان ما در آن به خوبی پرورش و رشد پیدا کنند، درب زندان‌ها کمتر به روی افراد باز می‌شود و خیران مدرسه‌ساز به خوبی این مسئله را دریافته‌اند.

مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان تاکید کرد: آنچه ماندگار و برای ما باقیات و صالحات بوده، همین اقدامات نیک مدرسه‌سازی است، ایفای مسئولیت‌های اجتماعی و به همت شرکت پتروپالایش نفت اصفهان و پیگیری‌های مجمع خیران مدرسه‌ساز ۵۰ مدرسه در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان اصفهان ساخته خواهد شد.

محمدرضا ابراهیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز در این آئین با تقدیر از اقدامات مبتکرانه مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان در برگزاری رویدادهای مختلف از جمله برگزاری جشن گل‌ریزان مدرسه‌سازی در این شرکت گفت: رویدادهای خوبی با همراهی در بخش عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در حال انجام است که این مسئله را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم بتوانیم در این زمینه با همکاری یکدیگر، اقدامات خوبی را در راستای فعالیت‌های اجتماعی رقم بزنیم.

وی افزود: کار ساخت برای جمعیت یک میلیونی دانش‌آموزان در استان اصفهان بسیار خوب و پسندیده است و ۱۲۰ هزار معلم فرهیخته در استان اصفهان، قدردان این حرکتبرای مناطق محرومی از استان که فاقد مدرسه هستند، خواهند بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه فرهنگ خیراندیشی ازحرکت‌های نیکوکارانه در ساخت مدرسه در ذهن دانش‌آموزان متبلور می‌شود، تاکید کرد: در استان اصفهان به ۱۰ هزار کلاس درس نیاز داریم که امیدواریم با حرکت‌های خیراندیشانه صنایع استان این مسیر هموار شود.

نظر شما