شناسهٔ خبر: 67312977 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تفاهمنامه ساخت ۵۰ مدرسه در اصفهان امضاء شد

اصفهان- ایرنا- تفاهمنامه ساخت ۵۰ مدرسه در مناطق محروم و کم برخوردار استان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان امضاء شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا روابط عمومی هلدینگ پتروپالایش اصفهان روز شنبه اعلام کرد: این تفاهمنامه در راستای ایفای مسوولیت‌های اجتماعی این شرکت و پیگیری‌های مجمع خیران مدرسه‌ساز استان به امضاء رسید و بر این اساس مقرر شد تا ۵۰ مدرسه ۶ کلاسه توسط هلدینگ پتروپالایش و شرکت‌های زیرمجموعه آن در مناطق محروم و کم‌برخوردار استان ساخته شود.
همچنین مقرر شد اولویت ساخت مدارس با مناطق محروم و دچار پدیده فرونشست و دارای مدارس دونوبته با تراکم بالا باشد.
محمدرضا ابراهیمی مدیرکل آموزش و پرورش اصفهان در جشن بزرگ گلریزان نهضت مدرسه‌سازی در سالن جلسات شهرک شهید محمد منتظری گفت: ۱۰ هزار کلاس درس در استان نیاز داریم که امیدواریم با حرکت‌های خیراندیشانه صنایع، این مشکل برطرف شود.
مجتبی ملااحمدی، رییس هیات‌مدیره مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اصفهان نیز در این آیین با اشاره به اینکه ۴۰ هزار خیّر مدرسه‌ساز در کشور وجود دارد، ادامه داد: وضعیت مدارس در بعضی از نقاط استان اصفهان از سیستان و بلوچستان است که حضور خیران برای رفع این محرومیت‌ها بسیار راهگشاست.

پالایشگاه اصفهان با حدود ۳۰ نوع فراورده نفتی اصلی و ویژه در منطقه‌ای به مساحت ۳۴۰ هکتار در شمال غربی اصفهان واقع شده و ظرفیت تولید آن حدود ۳۷۵ هزار بشکه در روز است.

به گزارش ایرنا، در زمان حاضر حدود یک میلیون دانش آموز در ۶ هزار واحد آموزشی در استان اصفهان مشغول تحصیل هستند.

نظر شما