شناسهٔ خبر: 67313923 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

چند خبر از مخابرات گلستان

در جلسه شورای مدیران مخابرات منطقه گلستان ، بر تامین ارتباط پایدار مخابراتی در ایام انتخابات تاکید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، دکتر غلامعلی شهمرادی که در جلسه شورای مدیران سخن می گفت : با اشاره به ایجاد زیر ساخت های مناسب مخابرات در استان گلستان ، با اشاره به هماهنگی بیشتر تمامی بخش ها بر تلاش در جهت تامین ارتباط پایدار در ایام انتخابات تاکید کرد.
وی با اعلام این مطلب که در انتخابات قبلی جزء استان هایی بودیم که انتخابات بصورت تمام الکترونیک و بدون هیچ اختلالی انجام شده بود آنرا حاصل تلاش مجموعه دست اندر کار مخابرات منطقه گلستان در راستای ایجاد زیرساخت های مورد نیاز دانست و استمرار آنرا خواستار شد.مانور کیفیت سنجی ارتباطات همراه اول در مخابرات منطقه گلستان انجام شد . 
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، مهندس مهدی یزدانی گفت : مانور کیفیت سنجی ارتباطات سیار با هدف اطمینان از تامی ارتباط پایدار در ایام انتخابات برگزار که با انجام تست در شاخص ها لینک ، تجهیز و پاور تمامی موارد تست و بصورت موفقیت آمیز اجرا شد . 
این مانور که با حضور مدیر کل فناوری اطلاعات استان ، مدیر فناوری اطلاعات استانداری گلستان ، نماینده اداره کل پدافند غیر عامل و سازمان تنظیم مقررات برگزار شد ، کیفیت سنجی لازم انجام و آمادگی حداکثری برای  برقراری ارتباط پایدار و زمینه برای انتخابات مناسب بر بستر ارتباطات سیار همچون گذشته  وجود داشته و ارتقاء یافته است .

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان در جلسه ای که با حضور دکتر غلامعلی شهمرادی برگزار شد ،از 34 تن از همکاران بازنشسته سال 1402 تجلیل شد . 

مدیر مخابرات منطقه گلستان ضمن تشکر و قدردانی از تلاشهای همکاران بازنشسته در طول سالهای خدمت گفت: بازنشستگان ما سرمایه های بسیار ارزشمندی ستند و ما قدردان زحمات آنها هستیم و برنامه ریزی شده است  درجهت بهبود روند کارها از تجربه های آنها استفاده شود . 
در ادامه این مراسم تجلیل  که با حضور مدیر منابع انسانی و مدیر مالی مخابرات استان برگزار شد تعدادی از همکاران بازنشسته با بیان تجربیات خود از برگزاری این جلسه تشکر و آمادگی خود درجهت انتقال دانش و تجربه در بخشهای مختلف را اعلام داشتند .بر اساس ارزیابی های انجام شده مخابرات منطقه گلستان در شاخص ارتباطات سیار رتبه برتر کشوری را کسب کرد.
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه گلستان ، دکتر غلامعلی شهمرادی گفت: بر اساس ارزیابی های انجام شده توسط شرکت مخابرات ایران ، رتبه برتر شاخص ارتباطات سیار در بین مناطق مخابراتی توسط مخابرات منطقه گلستان کسب شد.
وی با ابراز خرسندی از کسب رتبه برتر در شاخص ارتباطات سیار، کیفیت زیرساخت های ایجاد شده و نگهداری مناسب از آنها را عامل مهمی در کسب این رتبه دانست و افزود: شناسایی نقاط قابل توسعه و تاسیس سایت های جدید در آنها همچنین ارتقاء فناوری در سایت های از قبل تاسیس شده بخصوص در مناطق روستایی و نقاط شهری دارای پوشش ضعیف از فعالیت های انجام شده محسوب می شود که تلاشهای مدیریت ارتباطات سیار و کارکنان این مجموعه جای قدردانی دارد.

نظر شما