شناسهٔ خبر: 67313855 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بازی‌های جهانی شرکت‌ها؛

پایان کار کاروان ورزش کارگری ایران با کسب یک طلا و دو برنز

کاروان ورزشی ایران در پنجمین دوره رقابت‌های جهانی شرکت‌ها در ایتالیا در ۴ رشته به مصاف رقبای خود رفت و موفق به کسب یک نشان طلا و دو برنز شد.

صاحب‌خبر -

پایان کار کاروان ورزش کارگری ایران با کسب یک طلا و دو برنز
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پنجمین دوره رقابت‌های جهانی شرکت‌ها در ۲۷ رشته از روز جمعه ۳۱ خرداد ماه به میزبانی کاتانیای ایتالیا آغاز شد. کاروان ورزشی ایران نیز در ۴ رشته به مصاف رقبای خود رفت و موفق به کسب یک مدال طلا و دو نشان برنز شد.

در رقابت‌های دوومیدانی بازی‌های جهانی شرکت‌ها که در دوره‌های قبل با درخشش ورزشکاران ایران همراه بود، تنها شرکت‌کننده بانوی کاروان ورزش ایران، خانم فریبا درخشنده از فولاد سپاهان اصفهان در رقابت‌های پرتاب وزنه گروه سنی A با پرتاب ۷ متر و ۵۵ سانتی‌متر بر سکوی سوم رقابت‌ها ایستاد و مدال برنز این ماده و اولین مدال کاروان را بدست آورد.

در دیدار‌های مرحله حذفی بسکتبال سه نفره، تیم ایران برابر بانک مرکزی فرانسه قرار گرفت و ۵ بر ۴ باخت، اما پس اعتراض و مشخص شدن استفاده از بازیکن غیر مجاز، تیم ایران به دیدار رده‌بندی راه یافت و موفق شد کشتی‌سازی یونان را ۷ بر ۶ مغلوب نماید و مدال برنز رقابت‌ها را کسب کرد.

در فوتبال هفت نفره تیم منتخب فولاد سپاهان و پتروشیمی امیر‌کبیر ساعت ۱۱ در مرحله یک هشتم نهایی با تیم باری ایتالیا روبرو شد و با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی رسید و به نیمه نهایی راه یافت. در ادامه مسابقات فوتبال هفت نفره بازی‌های جهانی شرکت‌ها در مرحله نیمه نهایی تیم منتخب فولاد سپاهان و پتروشیمی امیرکبیر برابر استیل دالنگر آلمان با نتیجه ۵ بر صفر مغلوب شد و از راهیابی به مسابقات نهایی بازماند.

دیدار‌های تنیس روی میز به صورت تیمی برگزار شد و تیم کاشانه همت ایران ابتدا در مرحله یک چهارم تیمی از آلمان را برد و سپس برابر تیم دیگری از کشور آلمان به برتری سه بر صفر دست یافت.

در دیدار نهایی نیز تیم ایران با اقتدار و با نتیجه سه بر صفر برابر پورشه آلمان به برتری رسید. در دیدار تیمی مسیح قربانی و امیر حسین صدیق ست اول را ۱۱ بر ۶ برد در ست دوم هم ۱۲ بر ۱۰ کاشانه همت ایران به برتری رسید و در ست سوم نیز ۱۱ بر ۷ برتری با ایران بود.

در دیدار‌های انفرادی مسیح قربانی ۳ بر یک و امیرحسین صدیق سه بر صفر حریف خود را بردند و در مجموع ایران سه بر صفر برد و به مقام قهرمانی ایران رقابت‌ها دست یافت.


نظر شما