شناسهٔ خبر: 67299375 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون آماتوری ورزش کارگری | لینک خبر

نتایج نمایندگان کشورمان در روز دوم بازی‌های جهانی شرکت‌ها | فدراسیون آماتوری ورزش کارگری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش کارگری - در دومین روز رقابت‌های جهانی شرکت‌ها در کاتانیای ایتالیا، امروز (جمعه یکم تیر ماه) مسابقات در ۲۷ رشته پیگیری شد و کاروان ورزشی ایران نیز در ۴ رشته به مصاف رقبای خود رفت.
 
تیم بسکتبال سه نفره ساحل نمایان ایران به مقام سوم مسابقات جهانی شرکت‌ها دست یافت
 
در دیدارهای مرحله حذفی، تیم ایران برابر بانک مرکزی فرانسه قرار گرفت و ۵ بر ۴ باخت، اما پس اعتراض و مشخص شدن استفاده از بازیکن غیر مجاز، تیم ایران به دیدار رده‌بندی راه یافت و موفق شد کشتی‌سازی یونان را ۷ بر ۶ مغلوب نماید و مدال برنز رقابت‌ها را به‌دست آورد.

 

ا


تیم فوتبال منتخب فولاد سپاهان و پتروشیمی امیرکبیر از صعود به مرحله نهایی بازماند
 
در فوتبال هفت نفره تیم منتخب فولاد سپاهان و پتروشیمی امیر‌کبیر ساعت ۱۱ در مرحله یک هشتم نهایی با تیم باری ایتالیا روبرو شد و با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی رسید و به نیمه نهایی راه یافت.
 
در ادامه مسابقات فوتبال هفت نفره بازی‌های جهانی شرکت‌ها از ساعت ۱۷ و در مرحله نیمه نهایی تیم منتخب فولاد سپاهان و پتروشیمی امیرکبیر برابر استیل دالنگر آلمان با نتیجه ۵ بر صفر مغلوب شد و از راهیابی به مسابقات نهایی بازماند.
 
مدال تیم تنیس روی میز ایران قطعی شد 
 
تیم تنیس روی میز ایران به دیدار نهایی رقابت‌های جهانی شرکت‌ها در شهر کاتانیای ایتالیا راه یافت.
 
دیدارهای تنیس روی میز که به صورت تیمی برگزار می‌شود تیم کاشانه همت ایران ابتدا در مرحله یک چهارم تیمی از آلمان را برد و سپس دقایقی پیش برابر تیم دیگری از کشور آلمان به برتری سه بر صفر دست یافت.
 
امیرحسین صدیق و مسیح قربانی فردا (شنبه دوم تیر ماه) صبح برای کسب مدال طلا مسابقه خواهند داد.

ا

نظر شما