شناسهٔ خبر: 67313771 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مفدا | لینک خبر

پزشکیان در سنندج:

خواهان زندگی آرام برای مردم ایران و کردستانم

پزشکیان در جمع مردم سنندج، شاخص درستی و اقتدار یک جامعه را مردم و ملت آن دانست و گفت: مردم تصمیم می‌گیرند که چه کسی بر قدرت بایستد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مفدا کردستان، مسعود پزشکیان، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع مردم سنندج اظهار کرد: برای به‌هم‌زدن بازی و قدرت‌طلبی یک جناح خاص باید در صحنه حضور پیدا کنیم.

وی با تأکید بر اینکه مردم ما اعم از هر قومیتی حق تصمیم‌گیری، مشارکت و انتخاب دارند، افزود: مردم تصمیم می‌گیرند که چه کسی بر قدرت بایستد.

پزشکیان، شاخص درستی و اقتدار یک جامعه را مردم و ملت آن دانست و گفت: فساد، رانت، تبعیض عوامل برهم‌زدن این اقتدار هستند و باقدرت جلوی این نامردی‌ها خواهیم ایستاد.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری با اشاره به هزینه‌کرد بودجه بعضاً غیرشفاف است، بیان کرد: زمانی که آقازاده‌ها تیلیاردر می‌شوند و سرمایه و مملکت را به باد می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه مرز در کشور ما یک فرصت است، افزود: متأسفانه این مرز را به تهدید تولید کرده‌ایم و جوانان برای لقمه نان حلال مجبور به کولبری هستند.

پزشکیان اذعان کرد: اگر به جایگاهی برسیم وظیفه ما پاسخ به تعهدات خودمان و تخصیص عادلانه قدرت و منابع است.

وی گفت: تمام مردم ایران لیاقت یک زندگی پرافتخار دارند و زندگی آرام برای مردم کشور و کردستان می‌خواهیم.

پزشکیان خاطرنشان کرد: ما از نامردی و زورگویی بی زاریم و انصاف و عدالت را می‌خواهیم.

وی با بیان اینکه با برخورد خشن و غیرانسانی با زنان و دختران مخالفیم و اجازه چنین اتفاقی‌هایی نمی‌دهیم، گفت: باید شرایطی فراهم کنیم زنان ما همچون مردان در جایگاه‌های مدیریتی سیاسی و اجتماعی جایگاه خود را پیدا کنند.

نظر شما