شناسهٔ خبر: 67308523 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پزشکیان در جمع مردم سنندج:

شاخص اقتدار یک جامعه مردم آن هستند

پزشکیان در جمع مردم سنندج، شاخص درستی و اقتدار یک جامعه را مردم و ملت آن دانست و گفت: مردم تصمیم می‌گیرند که چه کسی بر قدرت بایستد.

صاحب‌خبر -

مسعود پزشکیان، نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع مردم سنندج اظهار کرد: برای به هم زدن بازی و قدرت طلبی یک جناح خاص باید در صحنه حضور پیدا کنیم.

وی گفت: یکی در مناظره می گوید اجازه نمی دهم رئیس جمهور شوی، تو چه کاره هستی که نگذاری؟ این مردم هستند که تصمیم می گیرند به چه کسی رای دهند یا ندهند.

پزشکیان، شاخص درستی و اقتدار یک جامعه را مردم و ملت آن دانست و گفت: فساد، رانت، تبعیض عوامل برهم زدن این اقتدار هستند و با قدرت جلوی این نامردی‌ها خواهیم ایستاد. 

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به هزینه کرد بودجه بعضاً غیرشفاف است، بیان کرد: زمانی که آقازاده‌ها تیلیاردر می‌شوند و سرمایه و ممکلت را به باد می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه مرز در کشور ما یک فرصت است، افزود: متاسفانه این مرز را به تهدید تولید کرده ایم و جوانان برای لقمه نان حلال مجبور به کولبری هستند.

پزشکیان اذعان کرد: اگر به جایگاهی برسیم وظیفه ما پاسخ به تعهدات خودمان و تخصیص عادلانه قدرت و منابع است.

وی گفت: تمام مردم ایران لیاقت یک زندگی پرافتخار دارند و و زندگی آرام برای مردم کشور و کردستان می‌خواهیم.

پزشکیان خاطر نشان کرد: ما از نامردی و زورگویی بی زاریم و انصاف و عدالت را می‌خواهیم.

وی با بیان اینکه با برخورد خشن و غیر انسانی با زنان و دختران مخالفیم و اجازه چنین اتفاقی‌هایی نمی‌دهیم، گفت: باید شرایطی فراهم کنیم زنان ما همچون مردان در جایگاه‌های مدیریتی سیاسی و اجتماعی جایگاه خود را پیدا کنند.

نظر شما