شناسهٔ خبر: 67313750 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

واحدهای خدمات گردشگری شهرستان بویراحمد ۵۵۰ اخطار دریافت کردند

یاسوج -ایرنا-رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بویراحمد گفت: گردانندگان واحدهای خدمات گردشگری این شهرستان به دلیل برخی تخلفات و کم کاری در ارایه درست خدمات در بهار امسال ۵۵۰ اخطار دریافت کردند.

صاحب‌خبر -

کاظم رحمانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم پنج نفره نظارت بر مکان های گردشگری شهرستان بویراحمد از ابتدای اردیبهشت ماه امسال تاکنون ۲ هزار و ۵۰۰ بازدید از نحوه خدمات رسانی به واحدهای گردشگری این شهرستان انجام داده اند.

وی با اشاره به اینکه طرح نظارت بر نحوه عرضه خدمات از نظر کیفیت و قیمت تا هفتم مهر ماه سال جاری در شهرستان بویراحمد ادامه دارد تصریح کرد: در این بازدید ها واحدهای متخلف اخطارهای متناسب با تخلفات انجام شده را دریافت کردند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان بویراحمد تصریح کرد:در حال حاضر ۹ سفره خانه سنتی،پنج اقامتگاه بومگردی، ۱۲۰ خانه مسافر ،پنج هتل اقامتی، ۱۳ اردوگاه گردشگری و ۲ مهمان پذیر در حال عرضه خدمات رفاهی و اقامتی به گردشگران در این شهرستان هستند.

رحمانی با یادآوری اینکه شهرستان بویراحمد با طبیعت بکر و هوای دلپذیر از مقاصد اصلی گردشگری بهاره و تابستانه در استان کهگیلویه وبویراحمد محسوب می شود تاکید کرد: تلاش می شود تا با انجام بازدیدها و نظارت های مستمر خدمات مطلوبی به گردشگران ارائه شود.

آبشار یاسوج، پارک جنگلی، تنگ مهریان، سواحل رودخانه بشار،تنگ گنجه ای و تنگ تامرادی از مهمترین مناطق گردشگرپذیر شهرستان بویراحمد محسوب می شود که هرساله میزبان هزاران نفر گردشگر است.

شهرستان بویراحمد از شمال با شهرستان های دنا و مارگون، از شمال شرقی با شهرستان سمیرم استان اصفهان، از غرب با شهرستان کهگیلویه، از جنوب غربی با شهرستان چرام، از جنوب با شهرستان های رستم و ممسنی استان فارس و از شرق با شهرستان سپیدان استان فارس همسایه است.

نظر شما