شناسهٔ خبر: 67313725 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

تیم فوتبال استقلال که با نایب قهرمانی لیگ بیست و سوم به تعطیلات رفت، در انتظار اعلام رسمی باشگاه برای تعیین تکلیف جواد نکونام است. ضمن این که فهرست بازیکنان این تیم برای فصل بعد هم مشخص شد.

رونمایی از لیست گزینه‌های نقل و انتقالاتی استقلال

رونمایی از لیست گزینه‌های نقل و انتقالاتی استقلال

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ تیم فوتبال استقلال تهران پس از نایب قهرمانی در لیگ بیست و سوم قرار بود زودتر از سایر تیم ها خود را آماده شروع فصل جدید کند اما همانند فصلی که به پایان رسید باز هم برخی ناهماهنگی ها اجازه نداد این تیم با آرامش به دنبال برنامه ریزی برای موفقیت در لیگ بیست و چهارم باشد.

همکاری با نکونام در انتظار اعلام رسمی

به نقل از مهر، با پایان لیگ بیست و سوم اخباری مبنی بر جدایی نکونام از استقلال منتشر شد که حکایت از پایان همکاری مالکان با این سرمربی داشت. با این حال اظهار نظر رسمی نکردن مسئولان باشگاه این اخبار را قوت بخشید.

در این میان نام برخی گزینه ها برای جانشینی جواد نکونام هم مطرح شد که یکی از آنها که سابقه هدایت آبی پوشان را هم داشت اما به خاطر اختلاف چند میلیاردی در رقم قراردادش نتوانست مذاکرات با مالکان باشگاه را ادامه دهد.

با این حال انتشار تصویری از حضور جواد نکونام کنار احمد شهریاری هنگام حضور در آکادمی باشگاه استقلال نشانی از ادامه همکاری با جواد نکونام داشت. هر چند تا زمان اعلام رسمی نکردن باشگاه نباید این همکاری را قطعی دانست اما این تصویر می تواند به احتمال همکاری باشگاه با نکونام قوت ببخشد.

آغاز دور جدید تمرینات با برنامه نکونام

براساس برنامه ریزی جدیدی که از سوی کادر فنی آبی پوشان صورت گرفته است، تمرینات این تیم برای فصل آینده از روز ۱۳ تیر آغاز خواهد شد. علاوه بر برگزاری تمرینات و اردوهایی در داخل کشور، یک اردوی خارجی نیز در دستور کار استقلال قرار دارد که هنوز از سوی باشگاه اعلام نشده است.

ترکیه یا امارات مقصد آبی ها

تیم فوتبال استقلال برخلاف فصل پیش که نتوانست اردوی آماده سازی پیش فصل را به دلیل اختلافات مدیر عامل و سرمربی برگزار کند بدنبال این است تا یک اردوی ۱۰ روزه در خارج از کشور برگزار کند. مقصد آبی ها ترکیه یا امارات است که با توجه به شرایط بهتر آب و هوایی ترکیه به احتمال زیاد اردوی آبی ها در این کشور برگزار خواهد شد.

لیست ورودی های استقلال مشخص شد

نکونام‌ در فصلی که گذشت به دلیل عدم جذب بازیکنان مورد نظرش و مصدومیت چند بازیکن در طول مسابقات در چند پست دچار مشکل شد و نتوانست جای خالی مصدومان را پر کند. این تجربه باعث شده تا او به دنبال چند مهره کلیدی بوده تا بتواند ضعف‌های تیم را پوشش دهد.

رامین رضاییان بازیکن سپاهان، عارف آغاسی بازیکن تیم تراکتور، محمد کریمی بازیکن سپاهان، محمد دانشگر بازیکن سپاهان و مهدی لیموچی بازیکن تیم فوتبال آلومینیوم نفراتی هستند که باشگاه استقلال بنا به درخواست سرمربی بدنبال جذب آنهاست. البته حسین نژاد و آقایی پور هم مدنظر استقلال هستند و باید منتظر ماند و دید که استقلال با توجه به شرایط نقل و انتقالات کدام یک از بازیکنان را می تواند جذب کند.

۲۵۷ ۲۵۱

نظر شما