شناسهٔ خبر: 67313536 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

استاندار قزوین مطرح کرد

افزایش رشد ظرفیت‌های دانش بنیان در استان قزوین

استاندار قزوین گفت: با اراده معاونت علمی ریاست جمهوری سرعت رشد ظرفیت‌های دانش بنیان در استان بیشتر شده و مجموعه مدیریتی استان بیش از گذشته تلاش خواهد کرد تا موفقیت‌ها روز به روز افزایش یابد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در جریان انعقاد توافق‌‎نامه همکاری پیشبرد برنامه‌های توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در قزوین گفت: با اراده معاونت علمی ریاست جمهوری سرعت رشد ظرفیت‌های دانش بنیان در استان بیشتر شده و مجموعه مدیریتی استان بیش از گذشته تلاش خواهد کرد تا موفقیت‌ها روز به روز افزایش یابد.

وی اضافه کرد: ظرفیت‌های استان قزوین برای نقش آفرینی در حوزه‌های دانشی در حوزه علم و اقتصاد قابل توجه است و باید بتوان از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کرد.

اعلایی با بیان اینکه استان قزوین دارای پیشینه علمی است، ادامه داد: ظرفیت علمی دیار مینودری در تاریخ زبانزد بوده و دستاورد‌های اخیر در حوزه دانش بنیان نیز نشان داد که باید بیش از پیش به ظرفیت‌های استان در موضوعات دانشی توجه کنیم.

استاندار قزوین به اهمیت عملی شدن تفاهم نامه منعقد شده و نقش آن در توسعه دانش بنیان‌ها اشاره کرد و یادآور شد: امیدواریم معاونت علمی مانند گذشته و حتی بیش از گذشته پیشتیبان فعالان حوزه دانش بنیان در استان باشد تا بدین وسیله امتیازات و حمایت‌های درنظر گرفته شده خیلی زود جذب و به طرح تبدیل شود.

نظر شما